Beltegoed dochter als sneeuw voor de zon verdwenen.

• 7 februari 2016
  • 7 reacties
  • 282 x bekeken

Hallo,
Ik had voor mijn dochter van 10 30 euro beltegoed gekocht maar dat is nu geheel weg zonder dat ze gebeld heeft, het enige wat ze gedaan had was per ongeluk bluetooth aanzetten.
Hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Waarschijnlijk heeft ze de mobiele gegevens op haar toestel .aanstaan en heeft ze data verbruikt
Zonder bundel kost dat bij Tele2 Prepaid 2.50 per mb.
Dus altijd mobiele gegevens en roaming op toestel helemaal uitschakelen.

Andere mogelijkheid is dat ze zich onbewust heeft geabonneerd op een betaalde sms dienst. Dit kunt u zelf blokkeren via www.payinfo.nl

Groet Karin
Dank voor je reactie maar roaming en mo
biele gegevens staat uit en ze heeft ook geen sms dienst genomen.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien heeft ze onbewust een sms abonnement heeft genomen. Door in te gaan op een winactie of gratis ns kaarten etc. Etc. Zie www.nos.nl van vanavond.

Check even bij www.payinfo.nl
Nee, ze heeft alleen bluetooth aangezet.
Reputatie 4
Badge +3
Beste manfromzaandam,

Goed dat je hier jouw vraag hebt gesteld. Bluetooth is geen techniek waarbij data verbruikt kan worden van een mobiel netwerk. Heb je al via MijnTele2 gekeken naar de specificatie van de verbruikskosten?

Groetjes,
Rick
hallo Rick,
Ik zie dat het GPRS kosten zijn, kennelijk wordt dat weer aangezet als je een nieuwe simkaart erin doet, zou wel netjes zijn als dat duidelijk op de verpakking van de simkaart gezet wordt want hij stond eerst uit, voel me beetje bestolen zo
Reputatie 4
Badge +3
Hallo manfromzaandam,

Het is inderdaad vervelend dat het zo snel is gegaan. Onze internettarieven zonder voordeelbundel zijn 2,50 per MB en dan kan het heel snel gaan. De instelling zal overigens niet bij alle toestellen verspringen, maar ik wil je alsnog bedanken voor de feedback. Ik ga het doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.

Groetjes,
Rick