beantwoord

beltegoed

• 28 februari 2015
  • 7 reacties
  • 493 x bekeken

Gisteren kreeg ik een berichtje dat mijn beltegoed minder dan 1 euro is!! Ik heb 2 februari met 40 euro opgewaardeerd, waar is dat gebleven??
icon

Beste antwoord door voorntje 3 maart 2015, 13:27

Het is in orde gemaakt, bedankt voor de reacties!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Wie weet. Dat kunnen wij je ook niet vertellen. Heb je al op payinfo.nl gekeken of er wellicht (onbewust) een sms-abonnement loopt, heb je servicenummers gebeld, naar of vanuit het buitenland gebeld, data verbruikt?
Heb je misschien internet aanstaan? Kost je 2,50 per mb en dan gaat snel je beltegoed erdoor. Schakel dat dus uit.
Ik heb nog een hele ouwe nokia en moet die zelf opwaarderen, wat is er mis gegaan?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi voorntje!

Welkom op ons forum! Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt. Heb je, zoals Jlthkoch ook al aangeeft, al op Payinfo gekeken? Wellicht ben je aangemeld op betaalde sms-diensten. Ik raad je ook aan om even in je Mijn Tele2 te kijken. Je kan dan zien waaraan je beltegoed op is gemaakt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Su Ling
Hoi voorntje!

Welkom op ons forum! Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt. Heb je, zoals Jlthkoch ook al aangeeft, al op Payinfo gekeken? Wellicht ben je aangemeld op betaalde sms-diensten. Ik raad je ook aan om even in je Mijn Tele2 te kijken. Je kan dan zien waaraan je beltegoed op is gemaakt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Su Ling
Het is in orde gemaakt, bedankt voor de reacties!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Voorntje!

Wat mooi!:D Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust.

Groetjes,
Su Ling