beantwoord

Bellen lukt niet: error please try again

• 17 februari 2016
  • 13 reacties
  • 276 x bekeken

Goedendag,

Met mijn telefoon (prepaid) lukt het niet om te bellen. Ik krijg steeds de melding: error please try again

Groeten Maaike
icon

Beste antwoord door Cypher 20 februari 2016, 21:30

Dat kan bv ook aan de SIM liggen of aan je telefoon, daarom vroeg ik je om de SIM van Tele2 in een andere telefoon uit te proberen.
Zo kun je dan je telefoon uitsluiten, en kom je dichter bij de oorzaak van het probleem.
Het kan idd aan de verbinding liggen met Tele2, maar dus ook aan je telefoon/SIM.
En zolang je dat niet uitprobeert, wordt dat dus niet duidelijk.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zit je in het buitenland? Probeer dan eens *100*31 nr # en dan de BEL knop.. B.v. *100*316361234567#
Zit je in het buitenland? Probeer dan eens *100*31 nr # en dan de BEL knop.. B.v. *100*316361234567# Bedankt voor je reactie, ik ben gewoon in Nederland.
Reputatie 7
Badge +4
Kun je wel gebelt worden? En heb je nog beltegoed? (check via *111#)
Kun je wel gebelt worden? En heb je nog beltegoed? (check via *111#)

Ik kan wel gebeld worden. Daarnaast heb ik ook nog meer dan 10 euro beltegoed. Smsen is ook gewoon mogelijk.
Ik ga mijn gebruik van Tele2 stop zetten. Dit werkt zo niet. Kan ik mijn beltegoed terug gestort krijgen?
Reputatie 7
Badge +5
Heb je de mogelijkheid om je SIM in een ander toestel uit te proberen?
Hetzelfde effect in een ander toestel, dan zal het aan de sim/verbinding met Tele2 liggen.
Zo kun je dan je toestel uitsluiten, of niet natuurlijk.
Heb je de mogelijkheid om je SIM in een ander toestel uit te proberen?
Hetzelfde effect in een ander toestel, dan zal het aan de sim/verbinding met Tele2 liggen.
Zo kun je dan je toestel uitsluiten, of niet natuurlijk.

Goedenavond, Het ligt echt aan de verbinding met Tele2. Soms doet hij het namelijk wel. Ik krijg vaak de melding: error please try again
Reputatie 7
Badge +5
Dat kan bv ook aan de SIM liggen of aan je telefoon, daarom vroeg ik je om de SIM van Tele2 in een andere telefoon uit te proberen.
Zo kun je dan je telefoon uitsluiten, en kom je dichter bij de oorzaak van het probleem.
Het kan idd aan de verbinding liggen met Tele2, maar dus ook aan je telefoon/SIM.
En zolang je dat niet uitprobeert, wordt dat dus niet duidelijk.
Reputatie 5
Badge +4
Wat Cypher zegt klopt inderdaad Maaike.
Zou je het alsnog willen testen? :)
Groetjes Kiko
Bedankt, helaas is dit het ook niet.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maaike,
Dus toen je jouw simkaart in een ander toestel deed kreeg je exact dezelfde melding?
En ook toen je een andere simkaart in jouw toestel deed?
Of deed de ene wissel het wel? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Maaike,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kun je mijn hulp nog gebruiken of is het inmiddels allemaal opgelost? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maaike,
Ik sluit je topic want ik heb niks meer van je gehoord. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen.
Geniet nog van deze zonnige zondag.
Groetjes Kiko