beantwoord

Bellen in het buitenland niet meer mogelijk met prepaid.

• 23 augustus 2017
  • 17 reacties
  • 1216 x bekeken

Zojuist zag ik een sms bericht van Tele2 dat ik mijn prepaidkaart binnen 5 dagen niet meer kan gebruiken voor bellen in het buitenland.
Verder geen enkele info.
Schandalig!
icon

Beste antwoord door eric 23 augustus 2017, 21:35

Beide is geen probleem, maar als jij al echt prepaid afwaardering in het buitenland hebt zou dat verklaren waarom die eerste berichten je gemist hebben. Het lijkt dan meer dat die sms niet voor jou is bestemd. Bel morgen even de klantenservice.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die informatie is al lang geleden naar alle klanten verzonden inclusief de mogelijkheid om een nieuwe simkaart te krijgen waarmee bellen in het buitenland nog steeds mogelijk is. Bel morgen de klantenservice, dan sturen ze er nog een op.
Reputatie 7
Badge +4
Het bericht was dat Tele2 de achteraf-facturering ingaande 28.8.2017 afgeschaft. 
De klantenservice kan je van een nieuwe kaart voorzien waarmee prepaid bellen in het buitenland mogelijk blijft.
Welke informatie?? De enige 'informatie' die ik heb gehad is dit sms berichtje dat ik dus vandaag pas ontving. En dat is minder dan 5 dagen voordat het bellen in buitenland geblokkeerd wordt!
Al jarenlang ben ik prepaid klant bij Tele2 en in overweging om eveneens over te stappen voor het pakket vast bellen, internet en TV.
Maar met deze slechte communicatie pas ik hiervoor en ben ik er ff klaar mee
Achteraf facturering heb ik niet. Ook in het buitenland wordt er altijd prepaid beltegoed afgeschreven.
Heb eerder geen enkel bericht gehad over de veranderingen volgende week. Nope nada niks!

Wordt het nummerbehoud en beltegoed automatisch overgeschreven op de nieuwe sim en hoe lang duurt dit?
Reputatie 7
Badge +4
Beide is geen probleem, maar als jij al echt prepaid afwaardering in het buitenland hebt zou dat verklaren waarom die eerste berichten je gemist hebben. Het lijkt dan meer dat die sms niet voor jou is bestemd. Bel morgen even de klantenservice.
In ieder geval dank voor je snelle reakties, wie of wat je ook bent ;-))
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum voor en door Tele2 klanten. Moderators zijn te herkennen aan "naam + van Tele2".
Badge
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen, super!
Je hebt geen gegevens toegevoegd in je profiel, dus ik kan niks voor je controleren.

Zoals Eric al aangeeft, als de kosten in het buitenland altijd al van je beltegoed afgaan hoef jij je geen zorgen te maken.
Voor jou veranderd er dan niks. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je simkaart dan.

Als je een nieuwe simkaart wilt kan er natuurlijk wel een simkaart gestuurd worden en als je nog wel een aansluiting wilt voor thuis kan dit ook geregeld worden,
dan geef je maar een gil ;)

Groetjes, Kim
Inmiddels heb ik -na uren in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice- een nieuwe simkaart gekregen.
Met een brief erbij dat ik weer moet bellen met de klantenservice. WEER een halve dag in de wacht gestaan en ditmaal is er geen doorkomen aan.
Als ik al iemand aan de lijn krijg is het de verkeerde persoon, die me doorverbind om te horen te krijgen dat het druk is en ik maar een andere keer moet bellen.

HELP!!!!!
HOE KRIJG IK CONTACT MET DE JUISTE PERSOON OM DIE SIM TE ACTIVEREN EN MIJN NUMMER EN BELTEGOED TE BEHOUDEN??????
Nee Kim, zorgen hoef ik me niet te maken, maar bellen in het buitenland gaat na zondag niet meer lukken met mijn huidige simkaart. Die moet dus vervangen worden volgens je collega van de klantenservice, aangezien ik WEL wil bellen in het buitenland.
Badge
Als je mij een privébericht stuurt met je 06 nummer enhet simkaartnummer dat je hebt ontvangen kan ik deze voor je activeren.

Groetjes, Kim
Als je mij een privébericht stuurt met je 06 nummer enhet simkaartnummer dat je hebt ontvangen kan ik deze voor je activeren.

Groetjes, Kim
Hallo Kim, zie dit bericht nu voor het eerst, heb nooit bericht gehad van Tele2, gebruik mijn prepaid alleen in Frankrijk met een 1 voor de pincode, heb ik nu ook een nieuwe sim nodig, krijg altijd een rekening van wat ik gebruikt heb.groet Nelly
heb geprobeerd via site een nieuwe aan te vragen, zegt echter nr. niet bekend, is dit omdat het prepaid is?
Badge
@yllen Er wordt een nieuwe simkaart gestuurd naar de Middenbaan Zuid.

Groetjes, Kim
Geweldig Kim, hartelijk dank voor deze snelle service, werkt deze direct of moet ik hem nog laten activeren?
Badge
Dit topic zal gesloten worden!
Als er nog vragen zijn kan er een nieuw topic gestart worden.

Groetjes. Kim