Annuleren bestelling

  • 16 juli 2018
  • 4 reacties
  • 7881 x bekeken

Hallo,

Op 5 juli 2018, 11 dagen geleden, heb ik een prepaid simkaart besteld via de website van Tele2. Na het plaatsen van deze bestelling heb ik geen enkel bericht van Tele2 ontvangen, en heb een week later derhalve elders een prepaid simkaart gekocht. Vandaag, 11 dagen na het plaatsen van mijn bestelling, word ik alsnog verrast met een mail en sms dat mijn simkaart geleverd zal gaan worden. Ik hoef deze simkaart niet meer te ontvangen en wil de bestelling graag annuleren. Ik heb gebeld naar de klantenservice, maar kom niet verder in het menu, omdat ik het mobiele nummer moet opgeven. Kan ik de bestelling via dit forum annuleren? Geldt het als een annulering als ik de bestelling aan de deur weiger, of uberhaupt geen afspraak maak met de onlinepakketdienst?

Groet,
Martijn Nijhuis

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Vul in ieder geval zoveel mogelijk gegevens in in je profiel, zodat je sneller geholpen kan worden.
Reputatie 6
Badge
Hoi tinus1001,

Welkom op het forum van Tele2,

De beste oplossing is , om de bestelling te weigeren aan de deur.

Fijne dag,

Arjan
Hoi tinus1001,

Welkom op het forum van Tele2,

De beste oplossing is , om de bestelling te weigeren aan de deur.

Fijne dag,

Arjan


Bedankt voor je reactie Arjan, het moet dan maar op die manier.

Martijn
Reputatie 6
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Arjan