beantwoord

alleen noodoproepen

• 14 december 2016
  • 10 reacties
  • 322 x bekeken

Mijn dochter heeft een Hawei P7 L10 van haar opa gekregen.
Hij had een tele2 abonnement en heeft nu een andere telefoon.
Mijn dochter heeft een prepaid van Simyo. Nu werkt haar simkaart niet in de Huawei P7. Ze krijgt de melding alleen noodoproepen beschikbaar. Er zit geen simlock op en ik heb hem al teruggezet naar fabrieksinstellingen. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 15 december 2016, 13:58

Klopt. Maar er is wel een verschil met of hij hem direct bij Tele2 heeft gekocht of bijvoorbeeld bij Mobiel.nl of the phone house en dan met een Tele2 abonnement. Dan is het toestel vanuit hun geleverd en dan kan er wel een simlock op zitten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Overigens werk de simkaart wel in een ander toestel. Ligt dus niet aan de simkaart lijkt me.
Reputatie 5
Badge +4
Hi Huaweiii,
Zou je eens willen kijken of jouw simkaart het wel doet in het toestel van je dochter?
Want het lijkt erop dat er toch een blokkade op het toestel zit.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Ik heb 2 andere simkaarten in de Huawei geprobeerd en deze deden het beide niet.
Gr Robert
Reputatie 5
Badge +4
Dan zit er wel een simlock op het toestel. Deze zou je eraf kunnen halen bij bijvoorbeeld een telefoonwinkeltje bij jou in de buurt. De kosten die je hiervoor moet maken, kun je via het vergoedingsformulier terug vragen.
Groetjes Kiko
Ik heb afgelopen week gebeld met Tele2 en begrepen dat Tele2 nooit toestellen verkoopt met SImlock.
Zou ik geen melding krijgen als er een Sinlock op zit??
Reputatie 5
Badge +4
Klopt. Maar er is wel een verschil met of hij hem direct bij Tele2 heeft gekocht of bijvoorbeeld bij Mobiel.nl of the phone house en dan met een Tele2 abonnement. Dan is het toestel vanuit hun geleverd en dan kan er wel een simlock op zitten.
Ik heb geïnformeerd, maar het toestel komt direct bij Tele2 vandaan.
Reputatie 5
Badge +4
Wellicht zit er toch echt een blokkade op. Ik wil je toch adviseren om dit even na te laten kijken.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi hoi,
Ben je nog naar een winkeltje geweest om te kijken of er simlock opzit?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik ga je topic sluiten. Mocht je toch nog een keer een vraag hebben, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko