Afgemeld bij netwerk Tele2

• 24 februari 2016
  • 11 reacties
  • 259 x bekeken

Hallo, Al maanden niet mogelijk mobiel te bellen of gebeld worden, heb maar een andere provider erbij gekocht om te kunnen bellen (belachelijk eigenlijk) maar ik wil het toch opgelost hebben, is er nu al wel een oplossing gevonden, internet staat er inmiddels vol mee?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Badge +4
De afbeelding ziet er uit als bijgevoegd plaatje. Moet tussen de applicaties staan.

Dank je wel voor het versturen van je gegevens!
Dank voor je antwoord, ik deze applicatie niet op mijn toestel staan, hoe kom ik daaraan?
Mvg. Willem Steenbergen

Ik kan inmiddels ook bevestigen dat je in ons systeem op actief staat en dat er saldo op de kaart moet staan. Je zou dus zeggen dat het daar niet aan moet liggen. Ook heb je dus reeds een nieuwe simkaart ontvangen omdat de oude verouderd was, aan je kaart zal het dus ook niet liggen. Ik vermoed daardoor dat het aan een instelling ligt.

Zie je in je toestel een applicatie dat lijkt op een simkaart met een tandwiel erdoorheen? Tele2 Sim Tool Kit.
1. Ga naar het Tele2 menu
2. Kies voor SIM instellen
3. En klik op automatische SIM selectie
4. Start je toestel opnieuw op.

Werkt het nu wel?

Deze informatie kan je hier teruglezen! Laat even weten wat hier uitkomt, hoor het graag!

Groetjes

Ik kan inmiddels ook bevestigen dat je in ons systeem op actief staat en dat er saldo op de kaart moet staan. Je zou dus zeggen dat het daar niet aan moet liggen. Ook heb je dus reeds een nieuwe simkaart ontvangen omdat de oude verouderd was, aan je kaart zal het dus ook niet liggen. Ik vermoed daardoor dat het aan een instelling ligt.

Zie je in je toestel een applicatie dat lijkt op een simkaart met een tandwiel erdoorheen? Tele2 Sim Tool Kit.

Werkt het nu wel?

Deze informatie kan je hier teruglezen! Laat even weten wat hier uitkomt, hoor het graag!

Groetjes
Badge +4

Werkt het nu wel?

Groetjes
Badge +4
Dank je wel voor je antwoord!

Aangezien je wel een pincode hebt moeten invoeren wordt de simkaart in ieder geval herkend door je toestel. Het lijkt me dat als je van het netwerk bent verwijderd vanwege te lang niet gebruiken c.q. opwaarderen, je niet een nieuwe simkaart zou ontvangen maar toch kijk ik dit graag even na! Mocht het namelijk niet hieraan liggen denk ik dat het met een simpele instelling op te lossen moet zijn.

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je mobiele nummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes!
Hoi Maurise,
Niet aangemeld op netwerk (dat is het probleem)
Ja pincode ingegeven
Galaxy note
Gr. Willem
Badge +4
Ja dat kan ik me goed voorstellen Willen!

Dus al ik je goed begrijp, je hebt een vervanging gekregen voor de simkaart die niet werkte. Niet een nieuwe simkaart met nieuw nummer e.d.

Zou je daarnaast antwoord willen geven op de volgende vragen, dan krijgen we een beter beeld van je situatie:
- Ben je wel aangemeld op het netwerk?
- Heb je een pincode kunnen/moeten invoeren?
- Welk toestel gebruik je?

Groetjes
Hallo Maurice,
Het is een groot drama, vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen, helpt niet nog steeds niet te gebruiken word er moedeloos van!
Badge +4
Hoi WillemST,

Heb je inmiddels weer verbinding of kan het zijn dat WhTurner het bij het juiste eind had? Laat het nog even weten, we horen het graag!

Groetjes Maurice
hij is van mijn vrouw, belt bijna nooit, maar volgens mij pas geupdate, dank voor je snelle reactie, ga nu maar eens bij toestelhulp kijken naar de instellingen
Heb je misschien je Tele2 SIMkaart meer dan 6 maanden niet gebruikt? Dan wordt het nummer afgesloten en na nog een aantal maanden vervalt het nummer.