beantwoord

Aanvragen nieuwe simkaart

• 31 januari 2016
  • 7 reacties
  • 283 x bekeken

Ik zit al weer 9 jaar bij Tele2 en bel met prepaid kaart.
Nu is mijn simkaart kapot en wil ik graag een nieuwe bestellen met nummerbehoud. (15,- euro)
Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet op de Tele2 site.
Alles ingevuld en krijg dan steeds de mededeling ''06-nummer bij ons niet bekend''
Hoe kan ik vredesnaam toch aan een nieuwe simkaart komen.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 4 februari 2016, 14:44

Hoi Piet,
Is het je al gelukt om een nieuwe simkaart aan te vragen? Als dat nog niet zo is, wil ik je heel graag helpen. Ik kan je een nieuwe simkaart toesturen. Ik heb dan wel deze gegevens van je nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Deze gegevens kun je via een privebericht naar mij sturen. Je kunt dit doen door op mijn profiel te klikken en daar zie je de knop Bericht. Als je daarop klikt kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +5
Nooit je gegevens open en bloot op een openbaar forum zetten, je kunt ze nu nog weghalen , over een half uur niet meer.
Medewerkers op het forum vragen je altijd privegegevens per privebericht te sturen wanneer zij daarom vragen Maar duurt meestal wel een paar dagen voor zenhier antwoorden

Voor een nieuwe kaart kun je tele2 ook bellen 020-7544444
Nooit je gegevens open en bloot op een openbaar forum zetten, je kunt ze nu nog weghalen , over een half uur niet meer.
Medewerkers op het forum vragen je altijd privegegevens per privebericht te sturen wanneer zij daarom vragen Maar duurt meestal wel een paar dagen voor zenhier antwoorden

Voor een nieuwe kaart kun je tele2 ook bellen 020-7544444
Bedankt Bas
Badge +5
Graag gedaan 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Piet,
Is het je al gelukt om een nieuwe simkaart aan te vragen? Als dat nog niet zo is, wil ik je heel graag helpen. Ik kan je een nieuwe simkaart toesturen. Ik heb dan wel deze gegevens van je nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Deze gegevens kun je via een privebericht naar mij sturen. Je kunt dit doen door op mijn profiel te klikken en daar zie je de knop Bericht. Als je daarop klikt kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Piet,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of is het inmiddels via een andere weg gelukt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Piet,
Aangezien ik niks meer van je vernomen heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt over een simkaart of iets anders, kun je het beste een nieuw topic starten.
Groetjes Kiko