Aanvraag nieuwe simkaart via website werkt niet

• 12 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 254 x bekeken

Beste Tele2 mensen,

Ik heb sinds kort een nieuwe toestel en ik heb daarvoor een nano-simkaart nodig. Ik heb al meerdere keren geprobeerd dit via de site aan te vragen, https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/, maar de pagina blijft me maar melden dat mijn 06-nummer niet bekend is. Ook na een lang telefonisch gesprek met de klantenservice is het nog steeds niet gelukt. Kunt u mij alstublieft helpen om aan een nano-simkaart te komen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Paul,

Ik zou graag met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Vriendelijke groet,
Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Dag Paul,

Bedankt voor je gegevens.
Ik kan je een nieuwe toesturen alleen wordt deze meteen geactiveerd waardoor je huidige op non actief gaat staan. Ik wilde dit even met je overleggen wat voor jou uitkomt?

Groet, Trinh
Beste Trinh,
Bedankt. Prima. Ontvang ik dan de nieuwe nano-simkaart deze week al? Dan akkoord dat de huidige op non-actief gaat staan. Groet, Paul
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan je niet beloven dat de simkaart er deze week is, want het duurt een paar dagen, maar ik hoop natuurlijk van wel aangezien het pas het begin van de week is. Zal ik 'm sturen?
Ja graag! Dank je wel!
Reputatie 5
Badge +3
Er is een nieuwe onderweg. Vergeet niet om je gegevens van je oude simkaart op te slaan. Dit kan met behulp van onze toestelhulp.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Groet, Trinh
De aanvraag voor een vervangende prepaid simkaart via de website werkte enkele maanden terug ook al niet. De klantenservice is dan inderdaad de beste ingang. Helaas lijkt het voor de klantenservice medewerkers erg lastig te zijn om een prepaid simkaart aan te vragen. Uiteindelijk wel gelukt. Ik had trouwens ook een nanosimkaart nodig voor mijn prepaid, maar ontving een microsim. Ze hebben mij toen ik weer belde verteld dat ze geen nanosimkaarten hebben voor prepaid. Ik hoop dat dat probleem nu verholpen is en je ook echt een nanosimkaart krijgt. Eigenlijk ben ik dus wel benieuwd of je een nanosimkaart krijgt. Zou je dat nog willen laten horen?