beantwoord

aanmelden voor mijntele2

• 14 november 2017
  • 9 reacties
  • 1516 x bekeken

Goedemorgen, probeer me aan te melden voor mijntele2. Gebruikte mailadres waarop ik ook correspondentie kreeg over afleveren telefoonkaart. Helpdeskdame gisteren kreeg het ook niet voor elkaar, zelfs melding dat mijn telefoonnummer niet OK was.

Het is geen halszaak, maar wil het wel opgelost zien.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 15 november 2017, 11:33

Hoi aart w.,

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je prepaid nummer nog niet volledig actief is. Dit gebeurd automatisch wanneer je het nummer gebruikt (dus na je eerste gesprek/sms/dataverbinding. Zodra dit het geval is, is het mogelijk om je telefoonnummer aan te melden voor het MijnTele2 account.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi aart w.,

Halszaak of niet, we gaan dit zo snel mogelijk proberen op te lossen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Telefoonnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Bericht verstuurd.
Reputatie 4
Badge
Hoi aart w.,

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je prepaid nummer nog niet volledig actief is. Dit gebeurd automatisch wanneer je het nummer gebruikt (dus na je eerste gesprek/sms/dataverbinding. Zodra dit het geval is, is het mogelijk om je telefoonnummer aan te melden voor het MijnTele2 account.

Mark
Dag Mark

Intussen heel even gebeld met de tele2 kaart - ondertussen ook nog een mail van noreply at tele2 gekregen met de volgende inhoud:

Beste Mvr A. Wijk,

Hartelijk dank voor uw registratie. Uw gegevens zijn echter al bekend bij Tele2. U komt niet meer in aanmerking voor gratis beltegoed.

Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland

Zou dit als oorzaak hebben dat de helpdeskmevrouw die ik gesproken heb omstreeks 16.09 uur afgelopen maandag mijn gegevens in 'het systeem' heeft gezet?

Lijkt me een slecht begin van onze samenwerking
Reputatie 4
Badge
Hoi aart w.,

Ik heb gezien dat de gegevens nu inderdaad bij je prepaidnummer staan. Omdat er nog geen 5 euro beltegoed (horende bij de registratie) was toegevoegd heb ik dit meteen gedaan. Ik wil je vragen nogmaals proberen om je MijnTele2 account te activeren via onze website, dit zou nu moeten lukken 🙂.

Mark
kan mijn kladblaadje met gebruikte gegevens niet vinden - is dit het laatste stukje van het gebruikte mail adres? *********van.nl
Reputatie 4
Badge
Hoi aart w.,

Ik zie geen emailadres bij je prepaidnummer staan, dus je kunt de activatie doen met het emailadres dat jij het liefste gebruikt.

Mark
Hoi Mark

Het werkt - vraag niet hoe het kan - maar geniet ervan😀

Veelmaals dank voor je hulp.

groeten - Aart
Reputatie 4
Badge
Hoi Aart,

Fijn om te horen! Graag gedaan! Ik sluit nu je topic, mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen 🙂.

Mark