Tip Tele2 en ontvang tot €40,- per vriend
Over Prepaid+, beltegoed en opwaarderen.
Greetings, I have tried to get a prepaid sim at the Kinkerstraat store, they no longer sell them. I was referred to order on line. I tried that, never received an acknowledgment email whatsoever. I called Tele2 klanteservice only to hear that there is no help for me there either and there it is not...
Hallo, Wacht nu bijna al een maand op een mail van de bevestiging van een prepaid simkaart bestelling. We hebben dit telefonisch aangevraagd, en een week later nogmaals omdat we dachten dat er iets mis was. En helaas verder niets meer gehoord. Zelf vind ik dit erg slecht. Hoe lang moeten we nog wac...
Bij het online opwaarderen krijg ik ineens de melding: Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd. Mijn beltegoed is op, en er kan ook niemand meer naar me bellen of sms-en. Normaal kon dit wel. Als ik mijn beltegoed wil opvragen via *111# krijg ik de melding: Fout bij uitvoeren verzoek, on...
Beste Tele2. Onlangs heb ik een prepaid simkaart besteld. Afleverdatum 04-04-2018. Nu maakt deze geen verbinding met een netwerk, ook niet via een andere telefoon, ook niet na opnieuw opstarten. Dit maakt dat ik ook niet kan inloggen op mijn Tele2 gezien er bij registratie een sms wordt verstuurd. D...
Ik heb gisteren mijn nieuwe prepaid simkaart gekregen en wil mij registreren op tele2 zodat ik mijn simkaart kan activeren. Echter wanneer ik de stappen volg om mij te registreren krijg ik het volgende bericht: "onverwachte systeemfout probeer het nog een keer." nu zijn we al een dag verder en heb...
Voor mijn verlopen prepaid simkaart heb ik op 29 januari een nieuwe simkaart aangevraagd, bijna drie maand geleden. Ik heb er nu al vier keer over gebeld en word keurig te woord gestaan. Een oplossing lijkt niet in zicht: de simkaarten zouden niet meer op voorraad zijn maar het einde van mijn geduld...
Ik heb een iPhone 6s waar geen abbo meer op zit. Ik heb deze goed gebruikt tot het moment dat er rare witte vlekjes op het beeld kwamen en de batterij het niet meer doet. hij valt bij 40 procent al uit. Apple heeft bevestigd dat deze telefoon helemaal stuk is en dat deze via het consumentenrecht ger...
Ik wil unlock code voor imei: 357650042542200
Hallo, ik zit al jaren met volle tevredenheid bij T-Mobile. Mijn abonnement is bijna afgelopen en ik kan dus verlengen of overstappen. Hollander als ik ben kijk ik natuurlijk naar een goede aanbieding. Nu ben ik bij Tele2 zo'n 8 euro per maand minder kwijt dan bij T-Mobile en heb dan ook nog eens me...
Hi, Als ik van Tele2 een prepaid kaart neem, kan het mij dan aan het einde van de maand overkomen dat de databundel op is terwijl ik nog belminuten over heb? Op de website is trouwens niet duidelijk hoeveel data op een prepaid kaart van € 10.- staan. Gr
Afgelopen september een nieuwe SIM-kaart moeten gekregen omdat mijn toenmalige kaart niet meer ondersteund werd. Kaart geactiveerd en doet het prima (in Nederland). Want toen ik afgelopen week op vakantie was kon mijn telefoon geen verbinding maken met de beschikbare netwerken (niet automatisch mar...
Beste Tele2 (medewerker(s) / klanten), Ik heb al een tijde een probleem met het verbinding maken van het Tele2 netwerk. Ik heb al alle settings naar mijn weten goed ingesteld. Ik kan ook uitsluiten dat het aan de telefoon ligt omdat ik andere netwerken wel kan zien zoals KPN. in de de foto's staat...
In Oostenrijk is het niet gelukt om met het mobieltje te bellen, er werd geen netwerk geaccepteerd. Nu terug in Nederland lukt het ook niet om gewoon een nummer te bellen. Wat te doen?
Wij zijn onaangenaam verrast, toen wij 20 december moesten bellen tijdens onze vakantie in Benidorm. Doordat één van ons ziek was hadden wij dringend een huisarts nodig op ons verblijfadres. Later hebben wij nog onze reis terug telefonisch moeten regelen [wat dus ook niet ging]. Een paar jaar teru...
Hello, Sorry to type this question in English, my Dutch is good but not advanced enough for such a question. I have a SIM-only deal with Unlimited calling/SMS and unlimited data for 26E a month. Is the "Unlimited calling/SMS" for countries of the EU or only for the Netherlands? Thank you very much...
Een paar week terug kwam ik er in Zuid Duitsland achter dat prepaid van tele 2 niet meer werkt en was ik de hele week dus niet bereikbaar. Blijkbaar zijn hierover berichten verstuurd, maar die heb ik nooit gehad. Ik vind dit van tele2 onbetrouwbaar en ga op zoek naar een andere provider.
ik heb perongeluk na 3 keer een verkeerde code ingevuld en nu moet ik mijn pukcode invullen maar die kan ik nergens meer vinden!
Ik heb op 01-03-2018 mijn beltegoed van mijn prepaid kaartje opgewaardeerd. Als ik inlog op MijnTele2 staat hier dat dit geldig is tot 31-12-2018. Dit moet volgens mij 1 jaar zijn. Klopt dat?
Ik heb een nieuwe simkaart met 5 EURO beltegoed ontvangen. Daarna geregistreerd en opgewaardeerd maar nog geen extra beltegoed ontvangen wat wordt aangegeven bij aankoop van simkaart.
Zo te zien een veelvuldig terugkomende topic. Ook ik wil (moet eigenlijk) voor mijn nieuwe telefoon een prepaid nano-simkaart regelen. Overbodig te melden maar uiteraard met behoud van het nummer van het micro-kaartje. De website biedt geen mogelijkheden dit online te doen, van de telefonische he...
Voel me als klant slecht geholpen. Wil na jaren weg bij Tele2 omdat combi Ziggo en Vodafoon voordelig is. Nu kunnen ze me na een maand nog niet zeggen hoe het met een fout in jullie systeem staat. Vodafoon krijgt steeds de melding terug dat het simkaart nummer niet goed is, terwijl dat wel goed is....
Ik heb een andere telefoon alleen daar past mijn huidige simkaart niet in Ik heb een prepaid kaart micro en hij moet naar Nano. Wie kan mij helpen
Beste tele2 ik ben van plan om vrijdag bij de tele2 zaak op de lijnbaan een nieuwe telefoon met een abbonement te gaan kopen. Ik heb nu een telefoon met een prepaid kaart. dus mijn vraag is hoe het zit met je nummer over te zetten naar je nieuwe telefoon gaat dat snel of duurt dat een tijdje?
beste, Ik had ene best gekke vraag. Kunnen alle simkaarten buiten die van tele2 in uw telefoons worden gebruikt? dus zou ik bijvoorbeeld een tmobile simkaart erin kunnen stoppen en gebruiken?
Beste, Ik heb een paar korte vraagjes over de OnePlus 5T. Is de OnePlus 5T nou wel of niet 4G-ready bij jullie? Via de officiële site van OnePlus staan jullie er wel al tussen (zie link), maar via jullie site zie ik deze telefoon er nog niet tussen staan. Moet deze toevallig nog toegevoegd word...
Op de hoogte blijven van dit subforum? Je kan je abonneren zodat je een mailtje krijgt bij nieuwe topics en reacties.
10 likes
5 likes
4 likes
3 likes
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.