beantwoord

Zonnet melding - Te veel mislukte inlogpogingen

  • 22 May 2022
  • 6 reacties
  • 351 x bekeken

Goedemorgen,

 

Is al eerder een topic geweest, maar ook ik kan niet inloggen op mijn Zonnet webmail, en krijg de melding: te veel mislukte inlogpogingen. Zonnet geeft niet thuis via hun klachtenformulier.

Graag een snelle oplossing!

 

Vriendelijke groet,

Gerard

icon

Beste antwoord door eric 22 May 2022, 22:36

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je een betaald zonnet email adres hebt afgenomen bij Zonnet.nl dan is het klachten formulier op hun website het enigste waar jij support kan krijgen. Als je nu nog een Tele2 vast internet abonnement hebt, waar dit email adres onderdeel van is, dan kun je Tele2 klantenservice vragen jouw probleem door te spelen naar zonnet.nl.

Ik heb een vast abonnement lopen bij een andere provider. Ik vind het afwimpelen van : je zoek t met met zonnet maar uit wel erg kort door de bocht aangezien Tele2 destijds de boel heeft overgenomen. Dus wel de centjes incasseren, maar de problemen terugleggen. 

Ik heb verder geen ingangen bij Zonnet.

 Blijkbaar is de service van Tele2 net zo povertjes dan die van Tele2. 

Reputatie 7
Badge +12

Als je een provider email adres hebt dan stopt dat 6 maanden nadat je de vaste internetverbinding van die provider hebt opgezegt.

Tele2 heeft aangegeven dat je bij de firma zonnet.nl die de email dienst daadwerkelijk levert een los email abonnement kan afsluiten.

Zie voor verdere info deze pagina. De firma zonnet.nl levert dan ook de service en vragen van die dienst, ze hebben daar alleen een webformulier voor.

Ten eerste heb ik nooit een vaste internetverbinding via zonnet of tele2 gehad, alleen een mail box.

Ik heb een betaald abonnement om mijn zonnet account te behouden… Zonnet levert geen diensten en beantwoord geen vragen. Blijkbaar is het voor Tele2 gezien eerdere topics en antwoorden daarin vrij simpel om even contact op te nemen met Zonnet om het emailaccount van slot te halen. Wat is hier het probleem?

Reputatie 7
Badge +12

Omdat je geen klant bent bij Tele2 kan de klantenservice geen registratie van jouw klacht onder jouw klantnummer (meer) registreren.  Zonnet.nl biedt onder eigen naam de voortgezette email dienst. Daar zit Tele2 niet tussen, zij besteden alleen voor hun eigen vast internet klanten een email dienst uit en kunnen voor Tele2 klanten dus een ticket openen bij de firma zonnet.nl

Het staat inderdaad niet zo goed gesteld met de service snelheid als je de verhalen hoort. Mijn advies is al jaren om een niet provider dienst te nemen bij de grote email providers, outlook of gmail of een eigen domeinnaam zodat je er veel meer controle over hebt.

Reageer