beantwoord

verder gaan met TELE2?

• 30 November 2015
  • 15 reacties
  • 425 x bekeken

ik weet het wel maar ik hoop dat tele2 met een betere aanbod komt namelijk bij andere vestigingen kan je onbeperkt bellen sms en internetten voor een vast bedrag van 40euro inclusief toestel naar keuze. ik zal toch gaan zoeken tussen tele2 producten om te zien of er dergelijk zo een aanbod geldt. volgens de menigten heb ik geen goede deal gesloten en is mijn smartmix een dommix keuze//////////
icon

Beste antwoord door eric 30 November 2015, 14:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat een geld...
Kijk eens op www.tele2.nl
1.5 Gb data, onbeperkt bellen en sms en b.v. J5 toestel (4G en VOLTE ready) voor 21 euro per maand.
Ander toestel of meer data natuurlijk ook mogelijk.

Nou ik vind 40 euro voor onbeperkt bellen en internet met daarbij een toestel naar Keuze best een goeie deal. De aanbieding met de Samsung J5 is natuurlijk ook aantrekkelijk maar de J5 is wel een lowbudget telefoon kost nog geen 200 euro nieuw.Ligt er dus maar aan uit welke toestellen je mag kiezen bij het abo van 40 euro. Voor de Samsung S6 vraagt Tele2 bijvoorbeeld 51euro pm je krijgt dan 24Gb data en onbeperkt bellen dus geen onbeperkt internet. .Je zou als je gaat vergelijken eerlijk moeten vergelijken dus met hetzelfde toestel en dezelfde bundels vind ik .
Reputatie 7
Badge +4
Als je eerlijk vergelijkt, dan wel weer GB en Gb met elkaar vergelijken. Geen enkele andere aanbieder heeft een bundel van 24GB, dus dat is zo ie zo niet te vergelijken... Laat TS eens aangeven wat voor toestel en hoeveel GB hij nodig heefT?
TS heeft het over onbeperkt internet en onbeperkt bellen en sms Eric.Mij interesseert vooral uit welke toestellen gekozen kan worden.
Reputatie 7
Badge +4
In mijn voorbeeld met de J5 is naast 1.5 GB aan data ook onbeperkt bellen en SMS geselecteert Karin. Tele2 heeft met toestel nog maar 1 bundel (1 GB) met 100 Min. De rest is altijd onbeperkt bellen en sms in Nederland.
Ja dat heb ik gezien en dat is dus hetzelfde als wat TS zou krijgen. Het verschil zit dus in het onbeperkte internet en het toestel. Is het niet zo dat de abonnements prijzen meestal logischerwijs worden gebaseerd op het toestel ?
Persoonlijk zou ik al genoeg hebben aan het aanbod van 15 euro met de J5 wat een prima toestel is en zeker voor die prijs.Het ligt er maar aan wat je wilt. Ik ben het zeker met je eens dat Tele2 momenteel hele goede aanbiedingen heeft met onbeperkt bellen en zeer veel data, maar vergelijken moet je eerlijk doen. Toestellen van gelijke waarde en bundels met dezelfde inhoud. Ik vraag me ook af hoe onbeperkt is dat onbeperkt internet dat zou ik ook eerst willen weten voor ik zo'n abonnement zou nemen. Ik las al ergens dat ze met onbeperkt internet bedoelen dat je niet buiten je bundel kunt kunt gaan maar wordt geknepen . Er is nog maar provider die wel echt onbeperkt internet levert
1 provider dus nog maar
Badge +5
Aan onbeperkt zitten ook grenzen, overal.

Ze gaan uit van de middelde klant, doen daar wat extra bovenop en dat noemen ze dan onbeperkt omdat ze weten dat vrijwel niemand
dat limiet zal halen per maand. Leuk prijsje er aan vast waarmee lekker verdient wordt en noemen het ONBEPERKT omdat het lekker klinkt bij de klant.

Er zitten gemiddeld 43.200 minuten in 1 maand, dus je kunt van te voren wel bedenken dat niemand dat ooit weg belt in 1 maand.

Hetzelfde als "All you can eat" wordt allemaal keurig berekent wat ze kwijt zijn aan je en aan je verdienen.

Maaruh dit staat wel in het verkeerde topic, dit is VASTE telefonie.
mms: waarom wordt emicons berekent als mms de korsten van mms zijn 50cent mms valt buiten je abonnement?
:? mms vreemd ik dacht dat filmpje of foto versturen bestond uit mms en geen simpele smily
Reputatie 7
Badge +4
Bepaalde toestellen maken vanzelf een MMS indien de gekozen tekst/afbeelding die verstuurd moet worden niet in een SMS past. Apple is daar nogal "goed"in, gebruik je een Iphone?
Bepaalde toestellen maken vanzelf een MMS indien de gekozen tekst/afbeelding die verstuurd moet worden niet in een SMS past. Apple is daar nogal "goed"in, gebruik je een Iphone? NEE EEN SAMSUNG S3 NEO JELLYBEAN
Reputatie 7
Badge +4
Ok.. Blijkbaar doen Samsung handsets (Android) het ook. Let dus op wat voor icons je stuurt. Of stuur ze niet per sms.
bedankt voor de reacties providers bieden het zelfde het is toch kijken naar de servers die je krijgt als je het nodig hebt.
Reputatie 7
Badge +5
Heeft weinig met provider service te maken als je telefoon een mms verstuurd i.p.v. een sms.

Zeer w.s. heb je de sms op automatisch staan, een simpele smiley bestaat uit leestekens.
Ga naar je sms, dan settings, zet die op alfabet.