Beste antwoord door Bianca van Tele2
Bekijk origineel berichtvaste telefoon is afgesloten !
hoe moeilijk kan het zijn , om mijn [door tele2] afgesloten telefoonlijn opnieuw werkend te maken ? er is mij toegezegd [ 3 dagen terug] dat het 2 dagen ging duren om het te herstellen !! inmiddels wil ik NU [ als het kan, dat zal wel niet] mijn telefoonlijn terug !!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Bladzijde 1 / 2

Top! 😃 Eind goed al goed.
Ik ga het topic sluiten.
Zijn er in de toekomst nog vragen dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Bianca
Ik ga het topic sluiten.
Zijn er in de toekomst nog vragen dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Bianca
beste Bianca , helaas is het nog niet in orde . als ik gebeld word gaat er op mijn telefoon geen beltoon !! ik kan zelf wel bellen naar een ander.

Hi Willem,
Heb je inmiddels kunnen testen of je weer met je oude nummer belt?
Groetjes,
Bianca
Heb je inmiddels kunnen testen of je weer met je oude nummer belt?
Groetjes,
Bianca

Hij zou weer moeten werken. Wil je dit even testen?
Groetjes,
Bianca
Groetjes,
Bianca
beste Bianca, ja mijn telefoon werkt weer ! maar ik weet niet of mijn oude nummer , ook weer werkt !

Hey Willem,
Telefonie is inmiddels opgeleverd zie ik en het nummer is geporteerd. Klopt het de de telefoon weer naar behoren werkt?
Groetjes,
Bianca
Telefonie is inmiddels opgeleverd zie ik en het nummer is geporteerd. Klopt het de de telefoon weer naar behoren werkt?
Groetjes,
Bianca

Ik heb het voor je in orde gemaakt, Willem. Je ontvangt ter bevestiging een e-mail op het bij ons bekende @live.nl e-mailadres. Houd er rekening mee dat er in de bevestiging een ander telefoonnummer staat. Zodra telefonie weer is geactiveerd zetten wij je oude nummer terug.
Groetjes,
Bianca
Groetjes,
Bianca

Beste Willem.
Op 20 februari 2017 heb je je abonnement laten verlengen. Het klopt dat je voorheen internet, TV en bellen had, met de verlenging zijn alleen internet en TV doorgevoerd. Zoals eerder al door een ander lid is aangekaart heb je hier een bevestiging van ontvangen. Je had op 20 februari kunnen zien dat je een contract aanging voor alleen internet en TV. Op dit moment had je het nog kunnen annuleren en/of aanpassen. Ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je hier niet direct naar hebt gekeken en ik ontken ook niet dat mijn collega bij het doorvoeren wellicht iets beter had moeten opletten, het werkt echter wel twee kanten op.
Zoals ik inmiddels meerdere keren heb aangegeven kunnen we telefonie alsnog voor je aanmelden zodra je een keuze tussen de belpakketten hebt gemaakt.
Ik hoor graag van je of ik dit voor je in orde mag maken anders zal ik het topic sluiten. In dit geval kan ik namelijk niks anders voor je betekenen.
Groetjes,
Bianca
Op 20 februari 2017 heb je je abonnement laten verlengen. Het klopt dat je voorheen internet, TV en bellen had, met de verlenging zijn alleen internet en TV doorgevoerd. Zoals eerder al door een ander lid is aangekaart heb je hier een bevestiging van ontvangen. Je had op 20 februari kunnen zien dat je een contract aanging voor alleen internet en TV. Op dit moment had je het nog kunnen annuleren en/of aanpassen. Ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je hier niet direct naar hebt gekeken en ik ontken ook niet dat mijn collega bij het doorvoeren wellicht iets beter had moeten opletten, het werkt echter wel twee kanten op.
Zoals ik inmiddels meerdere keren heb aangegeven kunnen we telefonie alsnog voor je aanmelden zodra je een keuze tussen de belpakketten hebt gemaakt.
Ik hoor graag van je of ik dit voor je in orde mag maken anders zal ik het topic sluiten. In dit geval kan ik namelijk niks anders voor je betekenen.
Groetjes,
Bianca
beste Mark, die vrijwilligers geven , ZONDER op de hoogte van het probleem te zijn , replieken , waar ik niets aan heb !!! het probleem is : tele2 heeft een fout gemaakt, mag ik dan verwachten dat die fout word opgelost of niet ?
Hi Willem,
Ik begrijp hoe frusterend het kan zijn als dingen niet gaan zoals je verwacht, maar scheldwoorden gebruiken is hier niet de oplossing voor. Ik heb je berichten waar deze instaan dan ook aangepast. Ik wil je vragen op een normale een respectvolle manier om te gaan met het forum en met alle members (die hier vrijwillig zijn om anderen te helpen) op het forum. Graag verwijs ik je naar de eerdere reactie van Bianca.
Mark
Ik begrijp hoe frusterend het kan zijn als dingen niet gaan zoals je verwacht, maar scheldwoorden gebruiken is hier niet de oplossing voor. Ik heb je berichten waar deze instaan dan ook aangepast. Ik wil je vragen op een normale een respectvolle manier om te gaan met het forum en met alle members (die hier vrijwillig zijn om anderen te helpen) op het forum. Graag verwijs ik je naar de eerdere reactie van Bianca.
Mark
Ik vermoed dat zo dadelijk er wel het een en ander aangepast gaat worden in meneer zijn post's, en deze wel een waarschuwing gaat krijgen voor het alweer overtreden van de forum regels.
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..
*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
@Willem
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
Lekker bezig? WWWillem, met schelden ga je niks bereiken.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..
Succes met het oplossen van je probleem verder.
*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***.
Zo wens ik niet aangesproken te worden. We hebben hier op het forum normale omgangsvormen Willem!
Succes met het oplossen van je probleem verder.
Succes met het oplossen van je probleem verder.
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
Zo moeilijk is het toch niet Willem? Je hebt je 3 in 1 aansluiting veranderd, daarom was mijn vraag al, wat hebben ze naar je bevestigd, wellicht een 2 in 1?
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.

Ik stel je niet voor een ultimatum, Willem. Helaas zijn er geen alternatieven mogelijk.
Bladzijde 1 / 2
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.