beantwoord

URGENT: vaste telefoon werkt niet na ingaan nieuw abonnement


  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
Goeiedag - heb een urgent probleem,

Mijn vaste telefoon van tele2 werkt niet meer (geeft bezet toon) sinds een aantal dagen.
Heb modem uitgeschakeld en ook een paar keer reset uitgevoerd - kabels gecontroleerd.

Tot voor kort hadden we hier (Woerden) een ander abonnement, dat recent uitgebreid is met tv.

Graag uw snelle reactie !!
icon

Beste antwoord door Heidy van Tele2 30 May 2017, 12:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge +1
Hoi GTu,

Vervelend om te horen dat je een storing hebt. Ik zal mijn best doen om je storing z.s.m. op te lossen, bij een urgente storing adviseer ik je wel om de klantenservice te bellen.
Dit lost je storing veel sneller op.
Zou je jouw klantnummer in je profiel willen zetten? of mij een privebericht sturen?
Zou je me in een privebericht onderstaande gegevens willen sturen?

- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Heidy.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Heidy van Tele2
Badge +1
Goedemorgen GTu,

Bedankt voor je gegevens. Je lijn ziet er prima uit, deze kan ik redelijk uitsluiten.
Zou je het volgende willen controleren?

Brandt het voice lampje op je modem als je probeert een kiestoon te maken?
Heb je de kabel uit je basisstation rechtstreeks aangesloten op tel1 van het modem?
Heb je een andere kabel getest?

Graag hoor ik van je.

Groetjes,

Heidy van Tele2
Dag Heidy,
Het voice lampje op 't modem brand niet - kabel zit op de tel1 en is getest met een ander (deed het wel voorheen, voor contractverlenging).
Voice lampje zou toch altijd moeten branden als ik hoorn opneem?

Groeten, Geralt
Nog een toevoeging Heidy,
Heb een emailtje van de 14e mei waarin staat "oplevering 30 mei"
Heb een tweede emailtje van 19e mei waarin staat "vanaf heden" over het pakket.

Is dat misschien de oorzaak? Vaste telefonie nog niet opgeleverd??
Dat is nog 48 uur...

Groetjes, Geralt
Badge +1
Ik heb je nummer net gebeld en krijg de voicemail. Zover ik kan zien zijn al je diensten opgeleverd op 19-05-2017.
Correct, het voicelampje moet gaan branden als je een kiestoon probeert te maken.
Ik ben benieuwd of je nu een kiestoon hoort, aangezien de voicemail is geactiveerd.

Groetjes Heidy
Dag Heidy,

Voicemail had ik ook opgemerkt.
Nee, houd een ingesprekstoon en geen voicelampje op modem.

Erg vreemd hoor. Ben wel even in de aap, het is ook mijn zakelijke telefoonnummer en die spre8nu met een stomme voicemail.

Ik zie bij het benaderen van dit modem ook niets over voice (bij het oude adsl modem wel).

Welke opties heb je nog meer?

Groet Geralt
Badge +1
Hoi Geralt,

Ik denk dat we het beste een monteur kunnen inplannen. Deze monteur komt bij je thuis en heeft alles bij zich om een storing op te lossen.
We kunnen ze inplannen van maandag t/m vrijdag in 2 tijdsvlakken, tussen 8:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00.

Voor morgen kan ik een afspraak inplannen in beide tijdsvlakken.

Groetjes Heidy
In de middag Heidy,

Een monteur is duur. Misschien is het wel een modem.

Groeten, Geralt
Badge +1
Ga ik voor je inplannen. Deze monteur is gratis, mocht de storing in het modem zitten dan sluit de monteur een nieuw modem aan.
Je zult nog een bevestiging ontvangen op je emailadres.
Laat je nog weten of het dan is opgelost?

Groetjes Heidy
Badge +1
Hi Geralt,

Ik heb nog een een laatste prive bericht gestuurd over je vergoeding.
Ik ga topic sluiten en ik wens je nog een heel fijn weekend.

Groetjes Heidy van Tele2