beantwoord

Uitgaande mail access denied

  • 10 January 2022
  • 6 reacties
  • 186 x bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als dit topic:
https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672

icon

Beste antwoord door eric 10 January 2022, 15:22

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Uitgaande mail melding:

Invalid addresses (554 5.7.1 <naam>: SASL login name rejected: Access denied)

Webmail: “Dit account is geblokkeerd!”

Reputatie 7
Badge +4

Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)

Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)

tele2 + internetverbinding

Reputatie 6
Badge +2

Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.

Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:

Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.

Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:

Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

ik zal een pb sturen.

@Marciano van Tele2  kan je mij hier weer mee helpen? Hetzelfde probleem steekt de kop weer op. Floor109 heeft mij doorverwezen naar jou. 😀

Reageer