Ik heb hetzelfde probleem als dit topic:
https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel berichtIk heb hetzelfde probleem als dit topic:
https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel berichtUitgaande mail melding:
Invalid addresses (554 5.7.1 <naam>: SASL login name rejected: Access denied)
Webmail: “Dit account is geblokkeerd!”
Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)
Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)
tele2 + internetverbinding
Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.
Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:
Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.
Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:
Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
ik zal een pb sturen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.