beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you

  • 7 December 2021
  • 3 reacties
  • 45 x bekeken

hoi,

 

wij ondervind problemen met het versturen van transactionele emails naar @tele2.nl email addressen, het [sub]domein waar vanuit gestuurt wordt heeft een correcte SFP record voor de server die de mail verstuurd (wij gebruiken Mailgun) en het [sub]domein staat niet op een van de bekend zwarte lijsten, het enige wat ik zie dat mogelijk speelt is dat er afwijking zit in de “envelope sender” t.o.v. “message header from” addressen, beiden addressen vallen wel binnen onze hoofd domein, echter de “envelope sender” adres gebruiken we een specifiek subdomein die wij reserveren voor transactionele mail (de reden om een ander adres voor “message header from” te gebruiken is zodat dat de ontvanger ziet dat het van de dichtsbijzijnde vesting afkomt en daar makkelijk en reply naar toe kan sturen)

 

mogelijk doen we iets fout, maar gezien de hoeveelheid ‘verzenders’ die gelijkwaardige meldingen hebben gemaakt vermoed ik dat het toch misschien aan de tele2.nl kant ligt.

 

hoe dan ook, ik deel graag de technische gevens via DM met iemand die mogelijk kan helpen met dit probleem.

 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Floor109 8 December 2021, 10:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Er zijn meer meldingen, zie bv. 

 

heel veel meldingen zelfs. daar had ik ook naar gerefereerd, maar ik kreeg de indruk tijdens het door lezen op de forum dat het niet zo veel zin had om in te haken op een bestaande melding … vandaar deze nieuwe melding in de stille hoop dat iemand van Tele2 misschien zou reageren met een DM verzoek. :-)

Reputatie 6
Badge +7

Dit probleem is nog redelijk onbekend bij de klantenservice, ik kan het voor je oppakken.

Zou je me een privebericht willen sturen met de informatie?