beantwoord

Terugsturen apparatuur

  • 29 December 2021
  • 7 reacties
  • 233 x bekeken

Beste Tele2,

 

Ik ben overgestapt en wil jullie apparatuur graag netjes terugsturen. Mijn contract-id is 4160561.

Moet ik de retourbox zelf aanvragen of wordt die automatisch naar mij opgestuurd?

 

Gr, Michael

icon

Beste antwoord door Floor109 29 December 2021, 10:00

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Maikhan,

Klopt het dat je Tmobile verbinding al werkt? Ik zie dat Tele2 nog niet goed is opgezegd n.a.v het overstapverzoek namelijk, zodra Tele2 is stop gezet krijg je inderdaad automatisch een retourdoos.

De T-mobile verbinding werkt volledig. Tele2/T-Mobile zijn nu 'één’ bedrijf, maar de overstap verliep verre van vlekkeloos. Kan aan Guidion liggen, of Tele2, die 'stekker’ te vroeg eruit trok. Heb veels te veel moeten bellen en op een nette manier moeten aandringen om gedurende deze periode, feestdagen, lockdown en vele thuiswerkers, de overstap te realiseren.

Ben met veel plezier een jarenlang trouwe Tele2-abonnee geweest, maar de T-Mobile aanbieding i.c.m. iets hogere snelheid, iets lage abo-kosten en vernieuwde apparatuur was te aantrekkelijk om te laten liggen.

Reputatie 6
Badge +7

Check, dan ga ik Tele2 zsm voor je opzeggen en de dubbele dagen crediteren, T-Mobile is per 28 december actief toch?

Klopt, per 28-dec.

Heb wel geen tv/internet/vaste telefoon gehad tussen 20 en 27-dec.

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie het inderdaad, ik neem die mee in de berekening. Ik heb je 2 mails gestuurd, 1 over de opzegging en 1 over de vergoeding. Helaas kon ik het niet eerder stoppen per 6 januari, het kan zijn dat hierdoor nog een januari factuur word klaargezet want dat doen ze al op 1 januari, maar deze word ook gecrediteerd.

 

Edit: De retourdoos zie je vanzelf binnen komen, ik gok eind volgende week

Dank voor jouw snelle reacties. Ik zie de retour ldoos en de eindfactuur wel tegemoet.

Fijne jaarwisseling toegewenst.

Reageer