beantwoord

Tele2 Emails enorm traag

  • 2 December 2021
  • 8 reacties
  • 120 x bekeken

De emails op t tele2.nl gaan al een week heel traag.  t duurt uren tot een dag voordat een een email binnenkomt of verzonden is.  Zowel op de POP als op de webmail.
Dit is geen doen.  ik heb enkele accounts waar ik steeds met een email bevestigingscode moet aanmelden.
Wat is er aan de hand ????

icon

Beste antwoord door Floor109 2 December 2021, 12:27

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik snap dat je graag wilt weten als dit soort dingen gebeuren, maar dit was een storing en niet een geplannede werkzaamheid.

Hoi  Tele2,  Binnen een bedrijf krijgen we emails van de ICT,  waarin ze werkzaamheden aankondigen.  Zou Fijn zijna als Tele2 (= ook een bedrijf)  dit ook zou doen...

Hey @MarienV , dit soort problemen melden we altijd in deze categorie op onze Community.

In dit geval ging het om dit topic: klik hier.

Ook kun je dit soort problemen vaak vinden in ons algemene storingstopic

@j-v Werkt het voor jou ook weer? :smile:


nee ik krijg nog steeds niks binnen en verzonden mails komen ook niet aan op het des betreffende mail adres (getest met googlemail en kpnmail)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MarienV , dit soort problemen melden we altijd in deze categorie op onze Community.

In dit geval ging het om dit topic: klik hier.

Ook kun je dit soort problemen vaak vinden in ons algemene storingstopic

@j-v Werkt het voor jou ook weer? :smile:

Ik wou hier net een topic over aanmaken met dezelfde vraag, ik heb er ook enorm last van, mails komen soms een dag later binnen, ook mails die ik verstuur naar andere komen niet aan.

Soms krijg ik een mail helemaal niet binnen…. getest met me oude planet mail adres die nog werkt en daar komt het niet voor dus het ligt dan wel aan de tele2 mail lijkt me.

Hoi,  zo juist nog eens getest.  t Werkt nu weer goed.  fijn…
Waar kunnen we normaal gesproken deze storingen lezen?  ik kon t nergens vinden, vandar mn bericht op dit forum..

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb een update gekregen dat de vertraging opgelost zou moeten zijn.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi MarienV,

Er zijn momenteel problemen op de mailserver, waardoor alles vertraagd binnen komt of in sommige gevallen helemaal niet (goed) werkt. Bij andere forum-leden werkt het weer goed, maar ik zie dat de storing nog niet is “opgelost”, dus ik ben bang dat je het nog heel even moet afwachten.

Als er een update is laat ik het je weten!

Reageer