beantwoord

Status retourzending

• 10 November 2018
  • 8 reacties
  • 3029 x bekeken

Op 5 oktober jl. heb ik de apparatuur retour gestuurd na beeindiging van mijn abonnement per 1 oktober.
Nu ontvang ik een brief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Volgens PostNL is het pakket op 6 oktober afgeleverd. Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 12 November 2018, 11:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Zolang jij kan bewijzen dat Tele2 het in ontvangst heeft genomen dan zou ik mijzelf daarover niet al te druk maken.
Hoe moet ik dit bewijzen ?
Via post.nl want je zei eerder dat ze het de 6e afgeleverd hebben.
Dan ga ik er van uit dat je een track and trace nummer hebt van ze.
Reputatie 7
Badge +4
Maar misschien zat er wel alleen een baksteen in die doos 😀 . Het bewijst dus niet dat je alle apparatuur hebt teruggestuurd. Meestal wordt hier coulant mee omgegaan. Bel maandag even de klantenservice.
Natuurlijk eric zo'n antwoord kan alleen maar van jou komen, je gaat er dan van uit dat de TS misschien wel niet eerlijk is geweest.
Dat vind ik persoonlijk not done maar goed.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zeg alleen dat zo'n post bevestiging alleen maar aangeeft dat er een doos is afgegeven. Met een forum smiley! Of het was niet compleet of het is niet goed verwerkt. Er wordt vaak coulant mee omgegaan toch? Maar TS kan beter even de klantenservice bellen, wij als medeklanten kunnen dit niet invoeren.
Op 5 oktober jl. heb ik de apparatuur retour gestuurd na beeindiging van mijn abonnement per 1 oktober.
Nu ontvang ik een brief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Volgens PostNL is het pakket op 6 oktober afgeleverd. Hoe kan dit ?

Het pakketje is volgens de TS wel en Tele2 helemaal niet eens aangekomen, hij moet hem nogmaals opsturen terwijl hij (de TS) een ontvangst bevestiging heeft.
Wat erin zit is niet eens ter sprake gekomen, dat stel jij met je commentaar mogelijk ter sprake maar daar ging het niet om.
Verder ga er wel van uit dan men gewoon een Modem erin stopt.
Reputatie 5
Badge +2
HĂ© t.van.druten,

Ik heb geen gegevens van je dus ik kan niet voor je controleren of deze brief wel of niet terecht was, het kan zijn dat je pakket en de brief elkaar gekruist hebben. Als je je klantnummer in je profiel zet dan kan ik voor je kijken hoe het zit.

Groet, Kevin