beantwoord

Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from you

  • 13 December 2021
  • 7 reacties
  • 138 x bekeken

Beste,

Wij zijn een e-mailmarketing bedrijf die voor onze klanten dagelijks nieuwsbrieven verzenden. Voor een aantal van onze klanten worden (een deel van de) e-mails naar de domeinen tele2.nl, versatel.nl en zonnet.nl geblokkeerd (sinds 6 december).

Voor deze e-mails ontvangen we onderstaande (soft)bounce melding:
550 - Sorry, we do not accept connections from you.

Kan dit het gevolg zijn van een IP-blokkade of is hier wellicht een andere oorzaak voor bekend?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 December 2021, 10:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ternair super, thanks! Ik stuur de info direct door naar de juiste collega’s. 

Hey @Pro Active ICT absoluut. Stuur me maar een DM met de info! :sunglasses:

 

Fijn dat dit soort dingen nu zo snel worden opgepakt @Marciano van Tele2 , we zagen voorheen wel eens dat dit soort melders wekenlang aandacht moesten vragen voor hun probleem. Veel beter zo toch?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ternair dit zoek ik voor je uit!

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:

Hi,

 

Wij zitten in exact dezelfde situatie als hierboven voor een klant. Ook ik zou graag een PB naar iemand willen mogen sturen. 😊

 

Alvast bedankt!

Richard

Reputatie 7
Badge +12

Hey @RichardMC maak even je eigen topic aan, dan helpen we je daar direct verder! :smile:

Goedemiddag Marciano,

Wij hebben bij een klant van ons precies hetzelfde probleem.

Zou ik jou ook dezelfde gegevens door mogen geven?

 

Met vriendelijke groet,

 

Michael

Hey @Ternair dit zoek ik voor je uit!

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:

Bedankt @Marciano van Tele2 , ik heb je inmiddels een PB gestuurd.