beantwoord

Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from you

  • 13 December 2021
  • 7 reacties
  • 138 x bekeken

Beste,

Wij zijn een e-mailmarketing bedrijf die voor onze klanten dagelijks nieuwsbrieven verzenden. Voor een aantal van onze klanten worden (een deel van de) e-mails naar de domeinen tele2.nl, versatel.nl en zonnet.nl geblokkeerd (sinds 6 december).

Voor deze e-mails ontvangen we onderstaande (soft)bounce melding:
550 - Sorry, we do not accept connections from you.

Kan dit het gevolg zijn van een IP-blokkade of is hier wellicht een andere oorzaak voor bekend?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 December 2021, 10:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ternair dit zoek ik voor je uit!

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:

Goedemiddag Marciano,

Wij hebben bij een klant van ons precies hetzelfde probleem.

Zou ik jou ook dezelfde gegevens door mogen geven?

 

Met vriendelijke groet,

 

Michael

Hey @Ternair dit zoek ik voor je uit!

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:

Bedankt @Marciano van Tele2 , ik heb je inmiddels een PB gestuurd.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ternair super, thanks! Ik stuur de info direct door naar de juiste collega’s. 

Hey @Pro Active ICT absoluut. Stuur me maar een DM met de info! :sunglasses:

 

Fijn dat dit soort dingen nu zo snel worden opgepakt @Marciano van Tele2 , we zagen voorheen wel eens dat dit soort melders wekenlang aandacht moesten vragen voor hun probleem. Veel beter zo toch?

Hi,

 

Wij zitten in exact dezelfde situatie als hierboven voor een klant. Ook ik zou graag een PB naar iemand willen mogen sturen. 😊

 

Alvast bedankt!

Richard

Reputatie 7
Badge +12

Hey @RichardMC maak even je eigen topic aan, dan helpen we je daar direct verder! :smile: