beantwoord

oude modem terugsturen

  • 21 September 2018
  • 2 reacties
  • 1300 x bekeken

Ik heb een nieuw modem ontvangen en deze is op 22 augustus geactiveerd. Op 13 augustus heb ik per e-mail informatie gekregen over de installatie van het nieuwe modem, met de opmerking het oude modem niet meer terug te sturen.

Nu krijg ik een paar dagen terug per post een brief met de melding dat ik mijn oude modem nog niet heb terug gestuurd en of ik dat even wil doen en anders 99 euro moet betalen.

Waar gaat dit mis?

En hoe gaat TELE2 deze fout aanpassen in zijn systeem zodat ik niet onterecht wordt beboet met bijna 100 euro?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 24 September 2018, 09:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé marloekoe,

Het kan zijn dat die brief door een fout in het systeem toch gestuurd is terwijl je niets hoeft terug te sturen, als je mij een privébericht stuurt met je gegevens kan ik dit voor je nakijken, mag ik dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb geen reactie of privébericht ontvangen, topic daarom bij deze gesloten