beantwoord

Niet alle email komt binnen, connectie geweigerd ?

  • 12 September 2021
  • 8 reacties
  • 255 x bekeken

Sinds enkele weken lijken niet alle emails meer door tele2 webmail ontvangen te worden??

Lijkt erop dat sommige berichten gefilterd worden. Van sommige legitieme verzenders verneem ik dat zij berichten krijgen dat hun "connectie geweigerd is”  !?
Spam/Junk box is leeg.

Hoe kan ik dit oplossen daar ik deze verzenders niet geweigerd heb?

Geldt voor Webmail en POP account

icon

Beste antwoord door MarkEM 20 October 2021, 00:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, hierbij een update: @MarkEM had de gegevens via privébericht naar me gestuurd, maar nog voordat ik ze naar de juiste afdeling had doorgestuurd leek het alweer te werken.

Hij gaat het in de gaten houden of het goed blijft gaan! :smile:

Het lijkt er sterk op dat de filtering bij InterNL een paar tandjes te strak staat afgesteld en daardoor erg veel false positives geeft. Blijkbaar beginnen Tele2-klanten dat nu ook te merken.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mark, je wil natuurlijk gewoon dat alle e-mails ontvangen worden. Geen zorgen, hier gaan we je bij helpen!

@Floor109 Weet jij hier iets vanaf? :smile:

Reputatie 6
Badge +7

We zien inderdaad soms dat een emailadres of IP adres zomaar op de blacklist komt, nu heb ik zelf geen toegang in de systemen om dit te controleren, dit ligt echt bij de technische dienst. Maar als dit wel het geval is kan ik of Marciano het voor je escaleren.

 

Als je hem of mij even een berichtje stuurt over welk emailadres het gaat kunnen we verder onderzoek doen

Hoi Floor, sorry erg druk geweest afgelopen weken.

Tja als jij of een collega mijn email adres zouden willen checken dan zou dat heel fijn zijn.

Ik heb Marciano een DM gestuurd.

Thanks voor de hulp.

Ik denk dat @Floor109 het e-mailadres van de verzenders bedoelt, van wie jij mail verwacht maar die je niet meer ontvangt.

Reputatie 6
Badge +7

Klopt! Sorry voor de late reactie, ik was 2 weekjes vrij

Ben je er al uit gekomen met Marciano?

Hey allemaal, hierbij een update: @MarkEM had de gegevens via privébericht naar me gestuurd, maar nog voordat ik ze naar de juiste afdeling had doorgestuurd leek het alweer te werken.

Hij gaat het in de gaten houden of het goed blijft gaan! :smile:

 

Hi folks, tot dusver lijkt de email ontvangst en verzending weer normaal te werken.
Waarom het nu weer goed gaat is ons volledig onduidelijk.
We houden het in de gaten.

Thanks Floor en Marciano.