beantwoord

Na 24 uur nog steeds geen zonnet email

  • 20 April 2022
  • 4 reacties
  • 208 x bekeken

Na 24 uur werkt mijn zonnet email adres nog steeds niet naar behoren. Gisteren kon ik niet inloggen op de server, niet met Outlook, noch met webmail. Sinds gisteravond kan dat wel, maar er komt nog steeds geen email binnen!

Hopelijk leest de helpdesk mee op dit forum, want ik vind het ronduit belachelijk dat ze alleen per email te bereiken zijn.

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 April 2022, 08:12

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Via dit forum wordt alleen support geleverd voor zonnet gebruikers die klant zijn van tele2 en nog een zonnet/versatel providermail adres bij tele2 hebben.

Ook die hebben inderdaad nog last van de storing (net als ik).

Dat zonnet support voor directe klanten van zonnet alleen via contact formulier (via e-mail) te bereiken is is natuurlijk inderdaad belachelijk, dat dit niet handig is, zeker bij juist een e-mail storing zou een kleuter nog moeten kunnen bedenken. Maar als je een beetje zoekt via de kamer van koophandel lees je dat zonnet een handelsnaam is van interNLnet, en die hebben hier een contactpagina met telefoonnummer en bezoekadres https://www.internl.net/contact-opnemen/ 

Ik zou bellen echter niet verbaasd zijn dat je via telefoon geen support hoeft te verwachten, of dat er zelfs glashard ontkend wordt dat zonnet deel is van interNLnet. Bovendien zullen ze al wel platgebeld worden op dit moment.

Wij wachten hier met zijn allen maar gelaten af, het probleem is bekend, en we hopen dat het snel gemaakt wordt. U bent in ieder geval niet de enige, het lijkt er op dat alle zonnet (en versatel) adressen dit probleem hebben op dit moment.

 

Reputatie 7
Badge +12

Na 24 uur werkt mijn zonnet email adres nog steeds niet naar behoren. Gisteren kon ik niet inloggen op de server, niet met Outlook, noch met webmail. Sinds gisteravond kan dat wel, maar er komt nog steeds geen email binnen!

Hopelijk leest de helpdesk mee op dit forum, want ik vind het ronduit belachelijk dat ze alleen per email te bereiken zijn.

Het is een generiek probleem wat bij zonnet.nl bekend is. Ze werken aan een oplossing.

Ze nemen er wel de tijd voor 😞😞

En nog steeds niets....

Reageer