beantwoord

Moet ik mijn modem retour sturen?

  • 21 April 2020
  • 4 reacties
  • 812 x bekeken

Per 1 mei heb ik een internet-abonnement bij een andere provider. Op 1 april heb ik van jullie een mail ontvangen dat ik mijn Tele2-modem niet terug hoef te sturen. Vandaag heb ik echter een doos opgestuurd gekregen met een brief dat ik mijn modem WEL terug moet sturen (binnen 2 weken, anders moet ik 99 euro betalen). Wat is het nu?

Verder vind ik de termijn vrij krap; van mijn nieuwe provider heb ik de modem nog niet binnen, dus ik kan niet garanderen dat de modem binnen 2 weken bij jullie is. Zit hier een marge op?

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 28 April 2020, 13:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Defensie en politie(k), daar werd ik echt een beter mens van, 😁

Reputatie 7
Badge +8

Geldt natuurlijk pas nadat je contract afgelopen is! Wacht maar tot morgen een moderator hier zich meldt! 

Reputatie 3

Hoi Janine,

Welkom op ons forum. Of een modem retour gestuurd moet worden hangt af van het type dat je hebt. Ik kan voor je nakijken hoe het zit met het modem die jij gebruikt bij het abonnement. Hiervoor heb ik wel extra gegevens van je nodig. Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht doorsturen? Privébericht naar Michiel

Groet, Michiel

Reputatie 3

Bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Je hebt een Technicolor modem bij je abonnement ontvangen.

Het modem die je hebt moet retour gestuurd worden. 

Groet, Michiel