beantwoord

Mailbox staat op 34% gevuld terwijl deze leeg is

  • 10 May 2022
  • 2 reacties
  • 75 x bekeken

vanavond was mijn mailbox ineens vol terwijl ik niet veel historie in de inbox heb want 30 mb is sowieso al veel te weinig in deze moderne tijd. Wanneer gaat tele2 de maibox grootte eens verhogen?

 

Ik heb daarom alle folders in webmail helemaal opgeschoond en alles verwijderd en toch staat er nog 34% gevuld. Hoe kan dit en kan dit verholpen worden. Nu is de mailbox nog sneller vol.

 

Graag jullie advies

icon

Beste antwoord door utrecht 10 May 2022, 22:17

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nadat je mails uit de inbox delete worden de emails naar de prullenbak verplaatst. Je dient hierna nog de prullenbak te legen waarna de ruimte weer vrij komt.

dag eric, na contact met tele2 gehad te hebben is het euvel gevonden. er bleken nog 62 oude mails te hangen op de server ook al had ik die begin april 2022 al verwijderd. de servicedesk meldde 

 

Ik heb je mailbox synchroon laten lopen met de server  en toen kwamen de oude e-mails weer tevoorschijn die niet goed waren verwijderd. Deze handeling kunnen wij alleen voor je uitvoeren. Ik verwacht dat het nu weer goed gaat, houd het wel voor de zekerheid in de gaten. 

 

nu staat de teller weer op 0 mb.

Reageer