beantwoord

Mailbox ontvanger vol

  • 21 June 2022
  • 3 reacties
  • 101 x bekeken

Ik probeer iemand met een tele2 mailadres te bereiken maar zijn mailbox zit vol. Kan Tele2 die klant waarschuwen? Ik heb geen andere manier om contact met hem op te nemen. 

icon

Beste antwoord door eric 21 June 2022, 12:30

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Beste ,

 

Ik denk niet dat een medewerker van Tele2 contact met de klant gaat opnemen omdat mogelijk zijn mail box vol zit.

Ik denk dat jij het ook niet fijn vind dat jouw provider jouw gaat contacten om te zeggen je moet je mail box leeg maken want die zit vol.

Google en Microsoft bellen jouw toch ook niet om je te vertellen dat je mail box vol zit.

Mischien heeft de persoon die je wilt bereiken inderdaad wel zijn mail box met opzet vol laten lopen en gebruikt die hem inderdaad niet meer.

En dan speelt inderdaad ook nog de privacy zaak want wie zegt dat het mail adres dat jij hebt wel van de persoon is waarvan jij denkt dat het zijn mail adres is

Misschien is er iets anders aan de hand maar dan zal de persoon zelf contact met Tele2 moeten opnemen.

Dus met andere woorden je zal toch zelf een manier moeten bedenken om met deze persoon in contact te komen als het niet lukt per e-mail.

Groetjes,

Des

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dat is vanwege privicy niet mogelijk. Het kan ook zijn dat die persoon bewust zijn mailbox heeft laten vollopen, misschien omdat hij deze niet meer wil gebruiken.

Probeer het anders over een paar dagen nog eens.

Tele2 gebruikt geen snail mail meer, alles gaat per email. Dus als deze klant dat niet leest, dan is dat zijn/haar verantwoordelijkheid om dit wel te doen. 

Het zou heel raar zijn als Tele2 zijn eigen klant niet mag benaderen. Dat heeft natuurlijk niks met privacy te maken. En die laatste opmerking lijkt me ook niet aan de orde. Waarom zou iemand mij bewust met een e-mailadres benaderen dat hij niet meer gebruikt? Het gaat hier niet om iemand die wil spammen via Facebook of zo. Het gaat om een serieuze vraag

Reageer