beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • 31 December 2021
  • 3 reacties
  • 94 x bekeken

Voor een wandelverening verstuur ik maandelijks een nieuwsbrief via Mailchimp.
Van de 215 ontvangende mailadressen is er 1 mailadres waarvoor de nieuwsbrief gebounced wordt.
Dit is een mailadres van tele2 (en het is het enige mailadres van tele2 in ons ledenbestand).

Het bouncereport in Mailchimp geeft de volgende reden:

<xxxxxx@tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.4] said: 550 Sorry, we
    do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command).

Ik zie op jullie forum een aantal vergelijkbare meldingen, maar ik kan daaruit niet afleiden wat ik aan onze kant zou kunnen doen om het probleem op te lossen.

Hoe kan dit worden opgelost?

Met vriendelijke groet, Miriam
 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 3 January 2022, 10:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Met mijn (door tele2 beheerde) e-mail adres was er ook een probleem dat ik mails van mijn sportschool via mailchimp niet ontving. Ik heb dit zelfs met een half jaar aandringen bij tele2 niet op kunnen lossen. De enige manier waarop mijn sportschool dit heeft kunnen oplossen is door gewoon niet meer van mailchimp gebruik te maken.

Volgens mij komt mailchimp gewoon niet door het spamfilter heen bij tele2. Mijn sportschool had overigens bij nog een aantal andere providers last dat mailchimp niet doorkwam en heeft daarom besloten niet langer gebruik van mailchimp te maken. 

Misschien komt er nog een moderator langs in dit topic die iets voor je kan betekenen, maar ik denk niet dat je zelf aan jouw kant iets kunt doen om dit te verhelpen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mgpmul allereerst welkom op de Community! 

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadres en/of IP-adres van degene die de mail niet ontvangt
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:

<….>

Beste Marciano,

Dank voor je reactie.
Ik heb je een prive bericht gestuurd.

Groet, Miriam