beantwoord

Krijg geen mail binnen

  • 1 December 2021
  • 10 reacties
  • 299 x bekeken

Sinds gister komt er opeens geen mail meer binnen op mijn zonnet account. Al mijn bakken zijn leeg. Is er iets aan de hand?

icon

Beste antwoord door Floor109 1 December 2021, 10:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Super! Dank je wel 

Reputatie 6
Badge +7

Top! Mocht er iemand nog last van hebben dan mag je me altijd een berichtje sturen.

Hi weet niet wat er gebeurd is , maar de mail doet het weer. Heb alle berichten van de afgelopen dagen vannacht allemaal binnen gekregen 😀

Reputatie 6
Badge +7

Willen jullie ook naar mijn gegevens kijken?

 

 

Ik zie geen bijzonderheden als ik je mail controleer, ik heb wel even de mailbox opnieuw gesynchroniseerd met de server, dat mag soms helpen.

Tevens staat de storing nog open, dus het kan zijn dat het nog niet voor iedereen is opgelost.

Willen jullie ook naar mijn gegevens kijken?

 

 

Helaas bij mij nog niet. Heb mezelf de zoveelste testmail gestuurd, maar krijg niets binnen. Behalve die van het community team. Is dat niet vreemd? 

 

Hij doet het weer! Top! 

goedemiddag, ik heb sinds gisteren dezelfde problemen :-(- dus lees graag mee met jullie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Erika, ik zag dat je het topic al gevonden had, maar houd deze goed in de gaten voor updates. Ik hoop dat het snel is opgelost! :blush:

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Erika,

Er is inderdaad een storing bekend met de mail servers. Ze zijn ermee bezig, nog even afwachten.