beantwoord

kan niet inloggen op mijn zonnet email

  • 17 May 2022
  • 3 reacties
  • 149 x bekeken

Ik heb een zonnet e-mail maar kan niet meer online inloggen. Mijn e-mail moet gereset worden. Ik heb al tig berichten gestuurd naar zonnet maar krijg geen enkele reactie. Ben onderhand ten einde raad. Hoe kom ik in contact met een medewerker. Heb nu al bijna een week geen mail. 

icon

Beste antwoord door eric 18 May 2022, 06:17

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ben je nog Tele2 internet klant of heb je direct een email abonnement bij zonnet.nl?

In het eerste geval kun je via de helpdesk van Tele2 een storing ticket laten aanmaken op je Tele2 account. In het 2e geval kun je alleen gebruik maken van de support pagina van zonnet.nl.

Ik ben nog klant bij Tele2. Maar alleen voor mobiel volgens mij. Ik betaal wel voor mijn zonnet e-mail. De support pagina van zonnet heb ik al tien keer gemaild maar al week geen antwoord. 

Reputatie 7
Badge +12

Als je geen vast internet abonnement meer hebt bij Tele2 is er ook geen gekoppeld e-mail adres meer wat Tele2 je biedt. Je hebt een e-mail abonnement afgesloten bij de firma Zonnet.nl. Dat is een extern bedrijf wat geen onderdeel meer is van Tele2 of T-Mobile. Daarom zul je jouw probleem direct met Zonnet.nl moeten opnemen.

Dat zij niet reageren geeft te denken of je wel bij dat bedrijf goed zit voor jouw emailadres. Ik heb zelf een eigen domeinnaam geregistreerd en daardoor heb ik alles onder eigen controle.

Zonnet.nl is een merk van InterNLnet. Die hebben een telefoonnummer online staan.

Reageer