beantwoord

Kan geen mail ontvangen

  • 19 April 2022
  • 3 reacties
  • 339 x bekeken

En na vanmiddag een gesprek aan te hebben gemaakt, kan ik er nu aan toevoegen dat sinds 17.00 uur vanmiddag er via de vaste internetverbinding geen mails meer binnen komen.

Wel via de mobiele

 

HOE DAN???

icon

Beste antwoord door annam 28 July 2022, 18:40

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @annam,

Excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is me helemaal ontglipt. 

Ontvang je inmiddels weer e-mails? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Ja, er is weer verbinding.

Ik merk wel dat Thunderbird en Tele2 geen vriendjes zijn.

Er gaat nogal eens iets mis

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn om te horen dat er weer verbinding is.

Het is geen geheim dat ik niet de grootste fan ben van het gebruik van een Tele2 e-mailaccount. Ik heb zelf ook geen toegang tot de juiste systemen om hieronder te ondersteunen. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over E-mail, bekijk dan deze twee artikelen:
 

 

Mocht je toch nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Volgende keer zal je topic ons niet ontglippen - beloofd! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer