beantwoord

Internet instabiel ?!

• 11 September 2018
  • 2 reacties
  • 721 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,
Mijn irriteert begint pas afgelopen twee maanden vanaf maand juli toen het internet snelheid upgrade van 20 mbs naar 50mbs !
Internet wordt niet instabiel gaat uitvallen en paar minuten terug zijn ?! en soms herhaalt paar Keer per dag !
Ik heb modem Technicolor TG789bvn ! misschien heb ik nieuwe modem nodig (vervangen)!
Ik wacht op uw antwoord,
mvg,
Mootje
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 13 September 2018, 11:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat klinkt inderdaad niet fijn. Ik zou je echter willen vragen om alles los te koppelen en een keer met 1 apparaat rechtstreeks bekabeld te testen of het nog instabiel is.

Ik heb namelijk in de modem gekeken en er zijn momenteel zoveel apparaten verbonden met het modem dat dit mogelijk er voor zorgt dat je modem traag wordt en misschien tijdelijk uitvalt.

Er lijkt mogelijk een Een draadloze router op Lan 1 te zitten. Tevens zijn er nog 3 apparaten op Lan 2 verbonden (mogelijk ook via een router). Tevens veel apparaten op Lan 4 en rechtstreeks via het wifi
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper