beantwoord

Ik krijg geen versatel mails meer binnen

  • 19 April 2022
  • 8 reacties
  • 651 x bekeken

De laatste mail, die ik via versatel heb ontvangen is 18-4-2022 om 22.47 uur. Vandaag 19-4-2022 nog geen enkele mail via versatel ontvangen, terwijl ik zeker weet dat er mail naar mij verzonden zijn.

Hoe kan dit, waar zijn mijn mails gebleven?

icon

Beste antwoord door Floor109 19 April 2022, 21:41

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Er is een algemene storing op dit moment.

Het zou bijna opgelost moeten zijn, zie: 

 

Reputatie 1

Zelfde probleem. Dus een technisch issue bij Tele2.

Mogelijk dat ze bij Tele2 van POP3 naar IMAP proberen over te gaan?? Weet het niet.

Maar wel irritant dat daar dan niet wat beter over gecommuniceerd wordt op dit moment door Tele2 op hun website. Wat voor moeite is het om daar ook de e-mailstoringen bij te zetten??

Vanmorgen kreeg je zelfs geen toegang tot de server van Tele2. Maar sinds vanmiddag wel alle oude e-mailtjes tm maandagavond (18e april) binnengekregen; toen is ook de storing ontstaan zo te zien.

Nu maar hopen dat ze alle e-mailtjes van die recentere uren (maandag laat tm nu dinsdagavond) kunnen terugvinden en herplaatsen. Maar dat zal wel lukken…..

Het lullige in zo'n situatie is ook dat je gaat twijfelen aan je verzonden items, of die bij de geadresseerde zijn aangekomen.

Kortom: Tele2, graag sneller communiceren over zo'n webmail-verstoring!

Ik kan nu wel weer inloggen bij zonnet maar ik krijg geen mails ondanks dat de outlook test uitwijst dat de ontvang en verzend poorten nu werken.

Ik weet dat er mails binnen moeten komen omdat ik mijn zonnet account gekoppeld heb aan mijn gmail, zo ontvang ik diverse mails die naar mijn zonnet account zijn gestuurd ook in gmail. Dus er zijn enkele mails binnen via gmail die naar zonnet gaan maar daar komen ze niet binnen

Nog steeds geen e-mails binnen vanaf maandag. Ook niet op webmail. Geeft geen foutmelding meer dus je verwacht eigenlijk dat het het gewoon doet. Maar er komt niets. Dit is echt heel slecht. En dan bij de info zetten dat het opgelost is tegen half 8. Mooi niet dus.

Reputatie 7
Badge +8

Misschien een hack van Rusland? 

Kan al twee dagen geen mail meer ontvangen op mijn Versatel-account - ik vind dit eigenlijk onacceptabel! Geen communicatie, geen excuses, geen enkele mededeling dat er een probleem is,  - er zitten belangrijke mails bij, en ik ontvang ze op dit moment NIET! DIT PROBLEEM IS DE AFGELOPEN MAAND EERDER GEBEURT, NIET ACCEPTABEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is een algemene storing op dit moment.

Het zou bijna opgelost moeten zijn, zie: 

 

Ik kan nog steeds geen mail ontvangen ondanks dat er wordt gezegd dat het is verholpen....

Ik kan nog steeds niet ontvangen ondanks dat de storing blijkbaar is verholpen.....

Reageer