beantwoord

Ik kan niet bellen

• 13 September 2017
  • 9 reacties
  • 377 x bekeken

Hoi Tele2,

Sinds kort ben ik klant bij jullie.
Ik heb internet en bellen. Internet doet het perfect, maar ik kan niet bellen via mijn vaste telefoon.
Ik heb alle aanwijzingen op jullie website opgevolgd. Ik kan nog steeds niet bellen.
Kan hier iets aan worden veranderd?
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 15 September 2017, 09:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Gaat het "Tel1" lampje op de modem aan als je de telefoon opneemt? Is er een kiestoon?
Dankjewel voor je reactie. Ik heb geen Tel1 lampje op de modem en ik hoor geen kiestoon.
Reputatie 7
Badge +4
Als het Tel1 lampje niet aangaat als je de hoorn opneemt, dan is de verbinding van de telefoon met het modem niet goed. Probeer eens een andere kabel / vaste telefoon.
De telefoon laat een nummer 1 zien als ik het oppak.
Op de modem brandt het voice-lampje, power lampje, en het dsl-1 lampje.
Reputatie 5
Badge +3
Probeer eens de stekker van het modem er eens voor 30 seconden uit te trekken, helpt dit niet dan Tele2 contacten, dan zal je nummer nog niet overgezet zijn,..

succes.
Oke, thanks!
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Is het al gelukt?

Zit je toestel aangesloten op tel1? (Groen poortje)

Ik zie namelijk geen toestel in het modem en als het je nummer zou zijn zou ik in ieder geval je toestel moeten zien.

Groeten,

Jeroen M
Ik heb de stekker uit de modem gehad, dat heeft niet geholpen.
Het toestel is ook aangesloten op het juiste poortje, en het doet het nog steeds niet.
Reputatie 4
Badge +3
En het toestel zit dus rechtstreeks aangesloten op het modem met de kabel die we bijgeleverd hebben?

Is het mogelijk om een andere kabel/toestel te testen?

Het lijkt er op dat er iets fout gaat bij jou thuis dus als het niet het toestel / de kabel is dan moet het modem het probleem zijn. Ik kan daar een monteur voor laten komen maar dan moeten we samen even een afspraak inplannen.

Kunnen we dat via priveberichten doen?
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.