beantwoord

Hulp nodig bij: '550 Sorry| we do not accept connections from you.'

  • 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 77 x bekeken

Beste moderator,

Mijn klanten ondervinden problemen dat zij niet kunnen mailen met klanten van Tele2. Ik vind deze oplossing zeer merkwaardig, maar volgens Google is dit de methode.

 

 

Graag kom ik in contact met moderator: 

Die heeft een maand geleden contact gezocht met een collega die ervoor heeft gezorgd dat een server niet meer als spam werd gemarkeerd. 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 September 2021, 10:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Beste,

@Cas van Tele2 

@Marciano van Tele2 


Graag breng ik dit onder de aandacht. Het is een urgent probleem waar klanten van Tele2 op dit moment hinder door ondervinden. Een spoedige oplossing is gewenst voor hen.

 

groet,

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey catalyst, welkom op de Community! Ik help je meteen verder met de mails van jouw klanten die niet aankomen.

Wat goed dat je bovenstaand topic hebt gevonden! Dit ga ik meteen voor je uitzoeken. Ik gok dat je in dezelfde situatie zit als het andere topic, dus geen zorgen, we gaan dit direct voor je oplossen.

Kan je mij in een privébericht het ip-adres van jouw mailserver toesturen en twee voorbeelden van de melding? Dan stuur ik ze direct door naar mijn collega’s.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile: