beantwoord

Gebruikskosten grenzeloos bellen

• 25 August 2018
  • 12 reacties
  • 4125 x bekeken

Al eerder vraag gesteld over onjuiste verbruikskosten bij grenzeloos bellen.
Dit zou worden aangepast ..zie link vorige topic ..
https://forum.tele2.nl/vaste-telefonie-189/gebruikerskosten-grenzeloos-bellen-72342/index1.html#post441124

Deze week factuur ontvangen en weer (nog steeds) worden onterecht kosten in rekening gebracht.
Ook eerdere facturen zijn nog steeds niet verrekend..
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 27 August 2018, 10:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je onder mijn producten kijkt binnen de mijn.tele2.nl omgeving, zie je dan wel het grezenloos product staan? In het vorige topic kreeg ik de indruk dat dit niet het geval was en dat abonnement nog moest worden toegevoegd?
Beste eric,
Probleem is niet dat grenzeloos bellen er niet bij staat...
Probleem is dat er ondanks dat ik grenzeloos bellen heb er gebruikerskosten in rekening worden gebracht voor mobiele nummers in Belgie.
Reputatie 7
Badge +4
Als het er niet bij staat wordt ook het maandelijkse grenzeloos bellen bedrag toch niet in rekening gebracht? Dan zou je dat erbij moeten bestellen.
Beste Eric,
Ik heb grenzeloos bellen... staat als product op de website erbij... wordt ook gefactureerd en ik betaal ervoor...
Echter voor bellen naar mobiele nummers in Belgie worden ook nog gebruikskosten in rekening gebracht.
Mijns inziens is dit onterecht omdat deze in grenzeloos bellen zouden moeten vallen.

Volgens de beschrijving op website zouden deze in grenzeloos bellen moeten vallen:
"Inclusief 7 uur bellen (420 minuten) m.u.v. betaalde servicenummers"
"Bellen naar vaste en mobiele nummers in 33 landen in Europa en Noord-Amerika"
Reputatie 7
Badge +4
Beste eric,

Je spreekt jezelf tegem anna-pim. Hier zeg je dat het product niet in de mijn.tele2.nl staat en nu zeg je weer welm duidelijk dat een moderator misschien beter in de systemen kan kijken. Die zijn er vanaf morgen weer.
Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek..
ik wacht reactie van ' de moderator' af en hoop/verwacht dat de gebruikskosten die afgelopen maanden onterecht in rekening zijn gebracht zullen worden terugbetaald.
Reputatie 7
Badge +2
Beste eric,

Je spreekt jezelf tegem anna-pim. Hier zeg je dat het product niet in de mijn.tele2.nl staat en nu zeg je weer welm duidelijk dat een moderator misschien beter in de systemen kan kijken. Die zijn er vanaf morgen weer.

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar er staat een dubbele ontkenning in die zin (2x “niet”), wat dus per saldo “wel” inhoudt. Klant beweert met deze zin dus dat grenzeloos bellen er wel bij staat. ?

Ik ben met Eric eens dat het uit het vorige topic niet helemaal duidelijk is of je grenzeloos bellen daadwerkelijk in je account ziet staan als product. Dit is iets anders dan dat je het product hebt aangevraagd en bevestigd hebt gekregen. Oftewel, misschien is het om onduidelijke reden in de systemen uit komen te staan. Enfin, laten we hopen dat @Mario van Tele2 nog even uitsluitsel kan geven van zijn onderzoekje.
Reputatie 5
Badge +3
Het probleem is dat je abonnement een Grenzeloos Bellen Europa gedeelte heeft. Dit is niet hetzelfde als de huidige Grenzeloos Bellen.

• Grenzeloos Bellen Europa is gratis naar bellen vaste nummers in Europa
  • Grenzeloos Bellen is gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Europa

Ik raad je dan ook aan je Europa abonnement aan te passen zodat mobiele nummers er onder vallen. Dit zijn namelijk nu ook de enige kosten die in rekening gebracht worden.
en waar kan ik abonnement aanpassen?
Ik zie bij Mijn producten 'Zorgeloos Bellen en Grenzeloos Bellen Europa' maar geen mogelijkheid om aan te passen...
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee of dat nog bestaat trouwens. bel morgen anders de klantenservice. Abonnements uitbreidingen kun je alleen telefonisch doen.
Reputatie 5
Badge +3
Het beste kan je dit telefonisch regelen via de klantenservice.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper