beantwoord

Factuur tele2 thuis komt op verkeerd e-mail adres binnen

  • 20 April 2022
  • 9 reacties
  • 113 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan. 

 

Hoe is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Floor109 20 April 2022, 15:52

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Shilka,

De factuur wordt klaar gezet op 1e van de maand, wanneer had je het emailadres gewijzigt?

Ik heb op 27-3-2022 om 01:14 bevestiging gehad dat de wijziging had plaatsgevonden.

Nog maar een maandje afwachten dan denk ik?

 

Reputatie 6
Badge +7

Dan zou het al wel verwerkt moeten zijn, mhmm. Er bestaat een kans dat het in het backend systeem is blijven hangen op het oude mailadres, heb ik in 2021 helaas erg veel tijd aan moeten besteden om dit op individueel niveau te corrigeren. Een Tele2 medewerker zou kunnen controleren wat in het frontend systeem zichtbaar is, als dit allemaal goed lijkt kan de klantenservice het nog proberen te wijzigen naar iets anders en weer terug, dat mocht nog wel eens helpen.

Helpt dat niet? Dan moet er een escalatie gemaakt worden naar een andere afdeling binnen Tele2 om dit op de achtergrond te corrigeren.

Ik neem aan dat je de factuur wel terug kunt vinden in Mijn Tele2?

Ja hoor ik zie de factuur in mijntele2 staan.

@Johrick van Tele2 ondanks dat het onderzoek wel op mijn nieuwe e-mail adres binnenkomt, komt de factuur dus nog op het oude/verkeerde e-mail adres binnen. Is dit iets wat jullie voor mij kunnen nakijken, of moet ik hiervoor de helpdesk bellen?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Shilka

Ik had je hier heel graag mee geholpen, maar ik raad je echt aan om even contact op te nemen met mijn collega’s van Tele2 Thuis via de chat of telefoon! 😊 Zij kunnen je hiermee ongetwijfeld helpen! 

Dank je Johrick, ga ik daar aan de slag hiermee :)

 

 

Ik heb even gebeld hierover, maar in jullie systemen stond wel alles op het nieuwe e-mail adres. Mij is gevraagd nog even af te wachten of het volgende maand wel op[ het juiste adres binnenkomt, dat wacht ik dan even af. Mocht het al weer verkeerd binnenkomen neem ik dan weer even telefonisch contact op.

Helaas factuur toch weer op verkeerd adres binnengekomen, weer gebeld, kan alleen maar hopen dat het nu goed gaat komen.

Reageer