Wanneer ik op de webmail probeer in te loggen krijg ik dit te zien: "Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren."
Ik heb echter nog een ander oud Zonnet adres, waarop ik vreemd genoeg nog wel kan inloggen. Wanneer ik vanaf dat adres een e-mail stuur naar het niet meer bereikbare adres, krijg ik het volgende te zien in de foutmelding die ik dan krijg:
Waarschijnlijk door alle haakjes die er voor staan kapt hij de melding af. Alle HTML dingen gestript, dit is de melding:
The message could not be delivered, the mail server at
mx10.se.isp-net.nl [82.215.18.98] said:
550-5.1.1 (hier het e-mailadres dat ik heb verwijderd) Recipient address rejected: 550
User unknown in virtual mailbox table
Is mijn e-mailadres verwijderd? Of is er iets met een van jullie mailservers aan de hand?
Beste antwoord door Jasper van Tele2
Bekijk origineel bericht