beantwoord

Diverse klanten van mij kunnen niet mailen naar @tele2.nl

  • 24 March 2021
  • 1 reactie
  • 105 x bekeken

Beste,

Sinds een tijdje krijg ik klachten van diverse klanten van mij dat ze niet meer kunnen mailen mail adressen van @tele2.nl

Men krijgt binnen een paar seconden een email terug die zegt:

550 Sorry, we do not accept connections from you.

Ik heb al uitgebreide tests gedaan:

  • SPF is okee
  • DMarc is okee
  • Tests met mail-tester.com geven een 10 als resultaat.

Kan iemand mij helpen bij dit probleem???

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 13 April 2021, 14:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Jos,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de 550 error.

Allereerst mijn excuses voor de late react, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om dit voor je op te lossen heb ik voorbeelden nodig van de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken. Je kan deze in een privebericht naar mij sturen dan zet ik deze intern door!

Ik hoor graag van je!