beantwoord

blokkering 0900 en 0909 nummers (abonnement Internet en Bellen)

• 11 October 2017
  • 15 reacties
  • 2031 x bekeken

Ik heb een probleem met het blokkeren van 0900 en 0909 nummers; omdat dit volgens de klantenservice niet mogelijk is en ook dat dit via telefooninstellingen op Mijn Tele 2 niet kan (in rode tekst wordt aangegeven)
ben ik afgelopen maand ook (via doorschakeling o.i.d.) extra geld kwijtgeraakt.
Wie weet een oplossing om dit geblokkeerd te krijgen ?
Bij mijn vorige providers was dit geen enkel probleem.
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 12 October 2017, 16:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Kun je een klantnummer toevoegen aan je profiel?

Dan kijk ik even met je mee
OK !
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik heb het voor je geregeld!

De collegas van de klantenservice konden niet weten dat dit kan, maar ik ga er voor zorgen dat de procedure aangepast wordt.

Voor de zekerheid moet je nog wel even je modem opnieuw opstarten
Ik heb mijn modem opnieuw opgestart. Op Mijn Tele2 kan ik nog niet in mijn instellingen komen.
Hoe kan ik nu zien of er geblokkeerd is?
Ik heb het even getest en 0900 en 0909 zijn geblokkeerd maar niet de 0906 nummers
Reputatie 4
Badge +3
Je kunt het helaas niet zelf inzien, je zou het wel kunnen testen door een nummer te bellen.
Heb ik inderdaad gedaan ; zie mijn laatste reactie Kan 0906 ook geblokkeerd worden?
Bij het testen kan ik nog steeds 0906 nummers bellen.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Dat klopt.

Ik heb het voor je aangepast nu kun je het nummer niet meer bellen.
Inderdaad; het is nu prima geregeld !
Erg bedankt voor de moeite ! ; vind het alleen wel vreemd dat dit via het Forum moet gebeuren.
😁
Reputatie 4
Badge +3
Inderdaad; het is nu prima geregeld !
Erg bedankt voor de moeite ! ; vind het alleen wel vreemd dat dit via het Forum moet gebeuren.
😁

Ik ook, daarom heb ik er voor gezorgd dat er deze week een procedure voor de klantenservice geschreven gaat worden zodat de klantenservice het straks ook kan.

Bedankt voor de feedback 🙂
I hope so ! Weet je toevallig ook waarom e.e.a niet via 'Mijn Tele2 ' geregeld kan worden-afgezien van de melding 'wegens technische storing etc.'
Niet dat het direct nodig is maar als e.e. a. een keer teruggedraaid zou moeten worden.
Reputatie 4
Badge +3
Geen idee, wel is het natuurlijk zo dat als veel klanten dit aanvragen we er meer druk op kunnen zetten en je signalering helpt daar ook zeker mee.
OK, In ieder geval erg bedankt voor je bemoeiienis en behaalde resultaat.
Tele2 kan zich veel ergernis besparen door de zaken beter voor elkaar te hebben.
Wat mij betreft kan dit Topic wel worden gesloten.
Reputatie 4
Badge +3
Top dan doe ik dat!