beantwoord

'550 Sorry, we do not accept connections from you' oplossen

  • 10 December 2021
  • 2 reacties
  • 70 x bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd krijgen we voor alle mails die we naar @tele2.nl en @inter.nl.net adressen van onze klanten sturen de foutmelding “550 Sorry, we do not accept connections from you”. Ik zie veel recente threads hier van (#1, #2, #3) waarin het probleem bleek te zijn dat het versturende IP adres op een spamlijst terecht is gekomen.

Ik zie dat onder andere de volgende personen die opgepakt hebben, dus die tag ik maar even want het is erg vervelend voor de klanten waar het om gaat.

@Cas van Tele2 

@Marciano van Tele2 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 10 December 2021, 16:38

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @laurens. ik ga je helpen, zodat je klanten de mails gewoon weer ontvangen!

Goed dat je die relevante topics hebt gevonden. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar jullie vandaan mailen
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Zodra ik deze gegevens heb, stuur ik ze direct door naar de juiste collega's. Zij kunnen je (als alles goed is) snel weer van de spamlijst afhalen. Aangezien de tijd, zal dit wel na het weekend zijn.

Ik zie je berichtje tegemoet. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. 

Alvast een fijn weekend! :smile:

@Marciano van Tele2 Thanks voor je snelle antwoord, je hebt een DM in je inbox. Fijn weekend!

Reageer