Zonnet webmail scherm layout

Ik heb al geruime tijd een andere Layout van mijn webmail. Ik werk nu met de layout van de eerste foto en wil graag weer terug naar de layout van foto 2

Kan ik dit zelf veranderen?

Alvast dank!

Groet, Walter

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Dag Walter,
Gaat het je om de indeling van de mappen of de opmaak van de pagina zelf?
Er is 3 dagen geleden een aanpassing gedaan van de opmaak van de zonnet/versatel webmail. Hiervoor heeft Tele2 een apart topic gemaakt (even zoeken). De opmaak is hierbij compleet veranderd maar niet heel spannend qua gebruik. Heel vervelend is wel dat sindsdien heel veel mensen blijken te worstelen met ontvangst en verzenden van mail. Het forum staat nu vol met problemen.
Dag Geroen,
Bedankt voor je snelle reactie. Het gaat mij om de opmaak van de pagina zelf. Het overzicht van mijn huidige webmail pagina, zoals op foto1 vind ik niet fijn. Deze heb ik sinds een paar jaar daarvoor had ik er één die leek op foto 2. Gisteren opende ik mijn webmail en kreeg de 'oude/een andere' webmail pagina zoals op foto 2 als webmail scherm. Blij verrast maar vandaag helaas weer zoals op foto 1.

Kan ik de andere opmaak, zoals op foto 2, ergens instellen?
Overigens ik heb het over webmail maar ik bedoel e-mail pagina.

Excuus!
Reputatie 3
Badge +3
HI Wnieman,

Helaas kun je dit niet zelf wijzigen, wij hebben de lay-out gewijzigd van de webmail/e-mailpagina. Echter bleken daar erg veel problemen mee te zijn dus hebben wij de oude lay-out terug gezet!

Later meer!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Beste Patrick,

Helemaal helder. Ik hoop dat de problemen (snel) op te lossen zijn. De huidige Lay-out met een meer Jip & Janneke uitstraling heb ikzelf, om mee te werken, nooit fijn gevonden.

Ik hoor graag wanneer er een oplossing is.

Groet,Walter
Reputatie 3
Badge +3
Topic gesloten wegens inactiviteit.