beantwoord

Wijzigen van topic

  • 10 February 2019
  • 7 reacties
  • 5565 x bekeken

Als ik mijn aangemaakte topic probeer te wijzigen komen de volgende problemen naar voren.

Wijzigen van topic
1. Ik kan geen tekst invoeren.
2. Als ik de tags aanpas en op opslaan druk is niks opgeslagen
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 12 February 2019, 13:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Jij blijkt problemen te hebben met een eenvoudige webform in je andere topic en ook nu meldt je dat het forum ook niet goed functioneerd. Die problemen herken ik niet. Zou hetzelfde willen adviseren zoals in dat andere topic staat, probeer het probleem bij jezelf te zoeken. Bijvoorbeeld met een andere browser.
Hi Eric,

Een andere browser heb ik niet geprobeerd, waarom zou het niet 'moeten' werken op Google Chrome? Dit is een van de meest gebruikte browsers. Zie de meegestuurde afbeelding in dit bericht. De tags kan ik wel aanpassen maar het bericht niet.
Reputatie 5
Je kan een topic maximaal maar een uur aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. Aangezien je topic van de 10e is werkt het daarom niet. Als er iets niet klopt of je staat er niet meer achter kunnen wij als moderators het altijd nog aanpassen.
Hi Jasper,

De afbeelding die ik in mijn vorige bericht stuurde was van nu net ja. Dit is 2 dagen na het plaatsen.
Ik probeerde hem direct na het plaatsen aanpassen, toen liep ik tegen hetzelfde probleem aan.
Reputatie 5
Ik heb net even een topic onder een ander account aangemaakt en ik kon het wel aanpassen

Topic:



Optie om aan te passen:



Het is aangepast:



De topic is wel gesloten en niet meer te vinden
Hi Jasper,

Raar dat ik het niet kon aanpassen. Bij de volgende keer dat ik een topic aanmaak zal ik hem proberen te wijzigen en een topic openen mocht het niet lukken. Dan zal ik gelijk foto's maken.

Dit topic mag dicht.

Bedankt! 🙂
Reputatie 5
Slotje zit er op 🙂