beantwoord

Wie ben jij!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

529 reacties

Hoe ben je aan je gebruikersnaam gekomen?Ik heb gewerkt bij een provider en de letters van mijn naam maken Xsjlo (was een chatnaam op Linux bij die provider)
Welke Tele2 diensten gebruik je?Mobiel
Wat is je favoriete dier?Hond
Waar ga je het liefste op vakantie? Frankrijk
Welk getal brengt je geluk?24
Wat is je meest rare droom? Dat mijn buurvrouw van 60 zwanger was, raar maar waar!
Wat is je favoriete film aller tijden? geen een vind er veel goed
Waar ga je het liefste uit eten? Bij de italiaan in ons dorp, klein en zeer gezellig en erg goed eten!
Wat doe je graag in je vrije tijd?Internetten (hahahaha) wandelen met de dogs
Waar kunnen we je vinden op Social Media? Twitter, Facebook ben ik mee gestopt.

Wat wil je nog meer weten :-)
Ik werk dus bij een Internet provider en vandaar mijn kennis van dingen, die ik overal voor gebruik oa hier hulp geven.:D
Reputatie 1
Dag mensen, ik ben Matthijs, 30 jaar oud, getrouwd.
Sinds een weekje actief als TV-tester voor de nieuwe interface.
Best leuk, dat Tele2-forum. Tikkeltje verslaafd ;-)

Hoe ben je aan je gebruikersnaam gekomen? Lekker makkelijk, zet er @tele2.nl achter en je kan me mailen.
Welke Tele2 diensten gebruik je? Internet & TV, mobiel.
Wat is je favoriete dier? Mijn dwerghamster Xenophon, al weer jaren dood. Beest was zo gek als een deur.
Waar ga je het liefste op vakantie? Frankrijk, ik ken geen ander land waar het kamperen zo relaxt is.
Welk getal brengt je geluk? Een laag verbruikscijfer van mijn Renault Twingo :)
Wat is je favoriete film aller tijden? Heb ik niet. Favoriete serie: Friends. Daarna: HIMYM. Daarna: House of Cards
Waar ga je het liefste uit eten? Franse restaurantjes. Lekker glaasje wijn uit de streek, lekker lang geniet van een dorpspleintje ergens in de Provence...
Wat doe je graag in je vrije tijd? Klussen (auto / huis / computer), biertje doen met vrienden, orgel spelen (zeker, echt waar)
Waar kunnen we je vinden op Social Media? Facebook, Whatsapp, Twitter
Reputatie 5
Badge +4
Welkom op het Tele2 forum! Leuk dat jullie je hebben voorgesteld. 🙂 Dan hebben we een beetje een beeld van de forumgebruikers.
Jullie zijn in een zeer korte tijd zeer actief xsjlo en Matthijs! 🙂 Ga vooral zo door.
Reputatie 2
Badge +5
Na 1686 dagen en 528 reacties is het tijd voor een nieuw voorstel topic! April 2012 ben ik dit topic begonnen en aan mij ook de eer om dit topic 4,6 jaar later te sluiten. Iedereen bedankt voor alle verhalen. We zijn een hoop leuke feitjes te weten gekomen over onze forumleden en (oud)moderators. Zelfs plaatjes met de burgemeester werden gedeeld :)

Het is nu tijd om met een schone lei te beginnen, zodat we alle forumleden die op dit moment actief zijn (opnieuw) kunnen leren kennen. Dit oude topic blijft zichtbaar voor iedereen zodat je alle reacties van (oud) forumleden terug kunt lezen. Je mag je natuurlijk opnieuw voorstellen en nog meer leuke weetjes met ons delen.

Het nieuwe topic heet Wie ben jij? (never change a good title ;)) Stel je voor en check ook even het leuke extraatje wat vermeld staat in het 1e bericht!