beantwoord

Wie ben jij!

Reputatie 2
Badge +5
Via dit topic komen we graag wat meer te weten over onze forumleden. Uiteraard kunnen we vanuit Tele2 niet achterblijven, daarom geven we zelf de aftrap. Vertel hier wie je bent, wat je bezig houdt en alle andere dingen die je zelf nog kwijt wilt. Je kunt ook onze ‘Wie ben jij’ vragen gebruiken, zodat we wat gekke dingen over elkaar te weten komen.

Veel plezier!

Hoe ben je aan je gebruikersnaam gekomen?
Welke Tele2 diensten gebruik je?
Wat is je favoriete dier?
Waar ga je het liefste op vakantie?
Welk getal brengt je geluk?
Wat is je meest rare droom?
Wat is je favoriete film aller tijden?
Waar ga je het liefste uit eten?
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Waar kunnen we je vinden op Social Media?
icon

Beste antwoord door Yvonne van Tele2 29 november 2016, 11:07

Na 1686 dagen en 528 reacties is het tijd voor een nieuw voorstel topic! April 2012 ben ik dit topic begonnen en aan mij ook de eer om dit topic 4,6 jaar later te sluiten. Iedereen bedankt voor alle verhalen. We zijn een hoop leuke feitjes te weten gekomen over onze forumleden en (oud)moderators. Zelfs plaatjes met de burgemeester werden gedeeld :)

Het is nu tijd om met een schone lei te beginnen, zodat we alle forumleden die op dit moment actief zijn (opnieuw) kunnen leren kennen. Dit oude topic blijft zichtbaar voor iedereen zodat je alle reacties van (oud) forumleden terug kunt lezen. Je mag je natuurlijk opnieuw voorstellen en nog meer leuke weetjes met ons delen.

Het nieuwe topic heet Wie ben jij? (never change a good title ;)) Stel je voor en check ook even het leuke extraatje wat vermeld staat in het 1e bericht!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

529 reacties

Nou, wat een vragen zeg, ik zou zeggen, Yvonne als je de aftrap geeft moet je zelf ook wel wat vertellen over jezelf 🙂
Reputatie 2
Badge +5
Hallo!

Ik ben Yvonne en werk inmiddels alweer 3,5 jaar met veel plezier bij Tele2. Hieronder wat meer info over mij :$

Wat is je favoriete dier? Frank natuurlijk. En mijn huisdier, onze kat Yoshi.

Waar ga je het liefste op vakantie? Ik probeer al een aantal jaren een reis naar Canada te plannen. Dit jaar gaat het er hopelijk echt van komen en dan ga ik er van uit dat het ook gelijk mijn favoriete vakantieland wordt.

Welk getal brengt je geluk? Lucky number 21. Met dit nummer heb ik vroeger ooit eens de bingo gewonnen. Sindsdien is het mijn geluksgetal. Ik ben zelfs getrouwd op de 21e!

Wat is je favoriete film aller tijden? Jurrasic Park. Geweldige ervaring in de bioscoop lang geleden en heel eng, heeft enorme indruk achtergelaten en nog steeds leuk om te kijken.

Wat doe je graag in je vrije tijd? Hoewel werk een groot en leuk deel van de week is, blijft vrije tijd ook belangrijk! Ik ga graag lekker uit eten, ben gek op films en series, hou van zingen met name onder de douche, lees graag een boek en zwemmen is mijn favoriete sport.

Als jullie nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Ik ben benieuwd naar wie jullie allemaal zijn.
Reputatie 2
Badge +5
Hi Aragorn,

Ik zie dat je het forum alweer gevonden hebt, leuk en welkom terug! Hierboven de aftrap.

Groet,

Yvonne
Dank je, ik zag dat ik je net voor was, terwijl je al bezig was met je reactie:$ Het is leuk om weer terug te zijn! Ik ben benieuwd hoe alles gaat lopen nu, ik zal straks ook wat hier over mezelf neerzetten.
Net nieuw en nu al zoveel over mijzelf prijs geven :$
Ik wil altijd meer...

Ik maak gebruik van mobiel en internet, bellen en televisie.

Katten.

Spaanstalige landen, zoals uiteraard Spanje, maar ook Costa Rica, Mexico of Peru.

2

Een droom in een droom.

The Matrix.

Sushi

Schilderen, internetten, sporten, stappen

www.twitter.com/yesmore
Reputatie 2
Badge +4
Hi,

Ik ben Gerdine en werk sinds oktober 2010 bij Tele2. Ik woon sinds een aantal jaar in de hoofdstad van ons land, maar kom oorspronkelijk uit het zinderende zuiden. Wie ik verder ben? Lees het hieronder:

Ik ben helemaal voorzien! Ik heb een Internet, Bellen en Televisie-pakket en zowel mijn vriend als ik hebben allebei een mobiel abonnement van Tele2.

Mijn favorieten dieren zijn dolfijnen, katten, cavia’s en schapen

Rusland & Kroatië

8 & 3

Le Fabuleux Destin D’Amélie Poulain

Op het strand van Blijburg en bij de Thai

Zingen, Russisch leren, koken en stappen

Groet, Gerdine
Badge +1
Hi,

Nou dan dan ik ook niet achterblijven toch? :D

Mijn naam is Remco van Tele2, waar die vandaan komt is best logisch 🙂 Remco is mijn voornaam en Tele2 is de plek waar ik al 7 jaar werk.

Internetten en Bellen en Mobiel

Die is lastig, dat zijn er 2 namelijk, voornamelijk mijn kat spike. en daarna de hond van mijn zusje bruce, dus dat is katten op1 en honden op 2.

Dat maakt me helemaal niet uit, van ijsland tot kroatie en van de friese meren tot bora bora. Elke plek heeft zijn eigen verhaal en er nog zat te zien.

6
oei, gezien mijn vrije tijd besteding is dit nogal een uitdaging.
hmmz, mijn favoriete is toch transformers

tjsa, er zijn nogal wat aanraders.
het zijn toch wel een aantal goede toko's
Restaurant de tamme boer in krommenie
Pizzaria Tarantella in Wormerveer.
Restaurant de vijfde smaakt in wormerveer.

Hebben jullie ff tijd?...
gaattie:
Fotograferen.
Motorrijden.
Fietsen (race fiets en moutainbiken)
Wandelen.
Series en films kijken
Met netwerken en andere leuke apparatuur spelen.
Koken.
Klussen.

Zo.. volgende graag,

Remco van Tele2
Reputatie 2
Badge
Meerdere betekenissen. Laten we zo stellen, het venijn zit em in de staart.

Mobiel, voorheen ook internet en bellen totdat ik verhuiste ver van de centrale

schorpioen

USA

geluk maak je zelf, en anders de getallen die elke maand worden bijgeschreven op m'n bankrekening.

Doe maar niet, er zijn kinderen bij....

Transformers The Movie (1986)
The Crow (1994)

De chinees

Achter mn computer duiken, playstation 3,met de kleine meid babytv kijken en spelen.

Twitter, hier, vleesboek en linked in.
Badge +1
Ik vind het wel grappig hoor.
Me gebruikersnaam , sjah das gewoon me eige naam. Gebruik alle producten van Tele2 op mobiel na.
Me vrije tijd ben ik ook wel een druk baasje eigenlijk want bezit sinds 8 jaar een eigen radio station wat erg goed loopt
Nationaal-FM.com en daar gaat heul erg veel tijd in zitten.
Social Media gebruik ik enkel MSN en Skype meer niet en vind het ook wel genoeg.
Dit ben ik 😳
Nou, dan ik ook maar even...

Zie favoriete film. Aragorn is het meest aansprekende karakter van deze film met de meest onverwachte en mysterieuze karaktereigenschappen.

Mobiel zowel prepaid als abonnement. Verder internet, bellen en TV.

Paard

Kreta

vreemd genoeg 13

Lord of the Rings 1, 2 en 3

Grieks restaurant

Efteling 😛 en techniek op alle gebieden
Reputatie 7
Het is mijn eigen naam. Voorletters+achternaam

Internet 50, Bellen, Interactieve TV (2 decoders) en mobiel (prepay)

Niet echt een favoriet, ze lijken teveel op mensen. Zolang ze maar leven, ik heb ze liever niet op mijn bord.

Guatemala

Waarschijnlijk het winnende lottogetal, of 7 (of misschien zelfs 13)

Dat er op een dag opeens geen racistische of kortzichtige mensen (al dan niet met blond haar) meer waren....

Ik heb er heel veel: "The Color Purple", "Once Upon a Time in the West", "Titanic", "The Godfather", "Beverly Hills Cop", "Die Hard(er)" etc.

MacDonalds en diverse restaurantjes in Zuid- en Noord Holland. Maar op zich is het eten thuis zeker net zo lekker, want mijn vrouw kan heel lekker koken!

Computeren, lezen, tuinieren, pretparken, knutselen, slapen en natuurlijk aanwezig zijn op dit forum.

Twitter, Facebook, Hyves etc. etc.
Badge +1
Bijna idem als bij de vorige poster(tevens mijn zwager) zoals je misschien wel begrijpt....het is gewoon mijn voornaam

Internet , Bellen en Televisie

Hond

Italië

12

Geen idee ..... ik weet eigenlijk nooit wat ik droom

The Shawshank redemption

Maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit , maar als ik dan toch reclame mag/moet maken : Brasserie De Buren en Sjefke's in Lisse , Eeterij De Beleving in Noordwijkerhout en voor de lekkerste saté bij Langs duin en dal in Noordwijkerhout

Computeren/gamen , klussen , uitstapjes maken met het gezin

Facebook en Hyves
Badge +3
Goeiemiddag! Vanaf vandaag zal ik op het forum actief zijn om het team te ondersteunen. Omdat jullie natuurlijk willen weten wie ik ben, zal ik hieronder uitwijden!

Mijn voornaam is Robin. De rest is bekend. ;)

Mijn kat. Lekker eigenwijs, maar altijd lief.

Grote steden waar veel te beleven valt. Tot nu toe waren Berlijn, Rome en Budapest aan de beurt. Volgende ronde: Kreta?

Alle positieve getallen. Ik maak geen onderscheid.

Echte rare dromen bestaan niet. Tenzij ik het idee heb dat het eigenlijk de droom van iemand anders zou moeten zijn...

This Is Spinal Tap

Dat zijn er teveel om op te noemen. Twee weken voor schrijven was Soit te Rotterdam een groots succes. Als je een aanrader nodig hebt, heb je die bij deze van mij gekregen.

Sporten, muziek maken (zang, basgitaar, piano), elektronicaprojecten in elkaar zetten.

Op het forum van Tele2!
Badge +1
Goedenavond iedereen!

Ik kwam er eerder vandaag niet aan toe, maar met een buik vol pannekoeken heb ik weer genoeg energie om mezelf hier voor te stellen 🙂.
Ook ik kom vanaf vandaag het Tele2 forum team versterken. Net zoals mijn collega's ben ik erg enthousiast over het nieuwe forum en ik kijk er naar uit om met iedereen kennis te maken.

Laura is mijn voornaam, van Tele2 ben ik 5 dagen per week :D

Mobiele Telefonie

Ik ben op dit moment in dienst van mijn kat, en uiteraard is hij mijn favoriet. Ik ruim voor hem op, doe zijn boodschappen, 'kook' zijn eten en geef hem liefdevolle aandacht. Een echte vent dus. (Geintje hoor ;))

Ik ben niet zo'n strandganger of feestbeest, het liefst ga ik naar een ver land, trek rond en ontmoet de locals. Meest memorabele verblijven zijn centraal Afrika en Australië.

14

Ik onthoud vaak alleen losse flarden, waardoor alles nog onwerkelijker lijkt. Pratende bloemen, de wereld in zwart-wit... maar waar het over ging? Geen idee.

Ik heb geen favoriet, ik heb favorieten! Recent heb ik erg genoten van The Avengers, maar zo kan ik ook hartelijk lachen/griezelen om cultfilms zoals Evil Dead, zwijmelen bij Pride and Prejudice (de BBC-serie, niet de film!), gefascineerd kijken naar animatie zoals Howl's Moving Castle en reikhalzend uitkijken naar de volgende aflevering van Game of Thrones.

Overal, zolang het maar met vrienden is. Nieuwe restaurants uitproberen met een gezellige groep mensen is nog wel het leukst. Zelfs als het vreselijk is, zien wij er nog wel de lol van in.
Aanraders wat lekker eten betreft zijn o.a. JinSo op de Arenaboulevard in Amsterdam, Ristorante Napoli in hartje Rotterdam en Delphi in Leiden (wel reserveren!).

Engelstalige boeken lezen, met vrienden optrekken, heerlijk pc- of bordspellen spelen, naar de bioscoop, schetsen, lekker eten koken... ga zo maar door.

Dat vind ik een goeie Robin, op het forum van Tele2 natuurlijk!
Badge +2
Hi allen,

Mijn naam is Martin. Ik werk sinds mei 2010 voor Tele2 en zal actief worden op het forum. Ik zal mij alvast voorstellen zodat jullie weten wie ik ben.

Op het moment mobiele telefonie.

Uiteraard schapen maar heb geen echte voorkeur. Alhoewel eenden wel leuke beesten zijn.

Dat is makkelijk, het drielandenpunt van Oostenrijk, Zwitserland en Italië. Ik ga graag met de motor op vakantie en dat is een mooie regio om rond te rijden. Hoe meer bergen hoe beter. Hoe hoger ook.

Ik heb geen geluksgetal maar toch heeft de 8 al een paar keer geluk gebracht zonder daar voor te kiezen.

Dat is lastig, er zijn veel films die goed zijn. Vooruit dan, Star Wars en The Matrix trilogy.

Ik heb geen favoriet restaurant meer omdat deze gesloten is helaas (Japans restaurant).

Het liefst ga ik motorrijden, maar vlieg ook met modelbouwhelikopters, sta wel eens op de rommelmarkt en luister veel muziek.

Groeten Martin
Badge +1
Hoi iedereen!

Ik sluit me ook aan bij het Tele2 forum team!
Uiteraard zal ik me eerst kort voorstellen, zodat jullie wie ik ben.

- Jeanine is mijn voornaam :)

- Mobiele Telefonie

- Ik ben gek op katten, vooral mijn twee boefjes :)

- Azie, (Zuid) Amerika of gewoon lekker binnen Europa. Als het maar lekker weer is en er genoeg leuke dingen te doen zijn.

- Ik geloof niet zo in geluksgetallen ;)

- Ik heb geen idee. Ben het vast weer vergeten.

- Pffff.. Ik heb niet echt één favoriete film. Ik houd erg van Marvels, maar een echte Disney klassieker sla ik ook niet af. Echte jeugdsentimenten!

-Sushi, tapas, pasta, Javaans/Surinaams.. you name it! Er zijn meerdere restaurants waar ik graag kom, ook hier kan ik geen keuze maken.

-Sporten, lekker eten/drinken met vrienden, naar de film etc.

- Zoals mijn collega's kunnen jullie mij ook vinden op het forum van Tele2 😉
Badge +1
Hallo allemaal!

Ook ik kom het Tele2 forumteam versterken!

Nou... mijn naam is Tom, en ik werk voor Tele2!

Een gloednieuwe Smartmix bundel voor mobiel.

Erg origineel is het niet, maar ook ik ben met katten opgegroeid.

Griekenland.

7 en 5, maar wel "suited".

The Lord of the Rings, maar de boeken zijn nog beter.

De shoarmatent...
Nee grapje, de Argentijn.
Reputatie 1
Badge +3
Hallo iedereen.

Ik ben inmiddels alweer een tijdje actief op het forum maar heb mijzelf nog niet aan jullie voorgesteld. Dus bij deze!

Jasper zo hebben mijn ouders mij genoemd en van Tele2 omdat ik bij Tele2 werk. Heel logisch eigenlijk haha!

Nu nog alleen mobiele telefonie maar binnenkort meer.

Honden

Ik ben vroeger veel in Frankrijk op vakantie geweest en dat is mij eigenlijk altijd prima bevallen. Verder heb ik veel gereisd in Oost-Europa en met name Letland en Finland zijn erg leuke landen. Zeker een aanrader!

17

Ik heb er ook meerdere: The Good the Bad and the Ugly, 12 Angry Men, Glengarry Glen Ross en Pulp Fiction.

Italiaans of Frans maar een steakhouse vind ik ook prima.

Lezen, plaatjes draaien en reizen.
Reputatie 5
Badge +2
Dag Allen, ik zal de komende tijd als moderator op dit forum actief zijn. Het lijkt mij erg leuk deel te mogen nemen aan dit geweldig forum ;)

Die kreeg ik, had ik weinig keuze in! :)

Apen, intelligent en interessant om te zien. En onze hond Rosco natuurlijk.

Waar het zonnetje schijnt, Italië Gardameer is erg leuk bijv.

8

Veel favoriete films, Pulp Fiction is er 1 van.

De pizzaria

Gamen
Muziek luisteren
Pokeren
Sporten in de sportschool

Hier natuurlijk!
Hi allemaal! Sinds maandag ben ik actief op het Tele2 forum, tijd om me even voor te stellen;

Nou dat is een ingewikkeld verhaal. Mijn naam is namelijk Jessica en ik werk bij Tele2

Tijger en mijn kat Elmo

Griekenland, mooiste plek waar ik ben geweest is Thassos!

Lucky nr 7

Incendies en/of 500 days of summer. De film die ik het meest aantal keer gezien heb is Annie haha

Muziek luisteren, ik kan urenlang in een platenzaak doorbrengen. En ik doe (weer) een poging tot hardlopen, met natuurlijk muziek in m'n oortjes!
Badge
Hallo allemaal!

Met ingang van vandaag zal ik ook op het forum actief zijn. Bij dezen stel ik mij daarom even voor:

Mijn gebruikersnaam is uiteraard net als bij mijn collega's ontstaan uit de voornaam en het feit dat ik voor Tele2 werk.

Mijn favoriete dier is de kat, hoewel op de voet gevolgd door de hond.

Op vakantie ga ik het liefst naar een ver buitenland, Azie spreekt mij vooral erg aan.

Wat is je geluksgetal?
Een geluksgetal heb ik niet, ik ben niet zo'n gelukszoeker.

Een favoriet, dat zijn er toch meerdere, Requiem for a dream, shawshank redemption en the green mile
behoren daar zeker tussen.

In mijn vrije tijd mag ik graag met muziek bezig zijn. Plaatjes luisteren, zelf met de gitaar, drum of bas. Als het maar lawaai maakt! Daarnaast doe ik aan fitness, uiteraard met muziek op de achtergrond.
Badge +1
Hallo allemaal,

Ik zal de komende tijd als moderator actief bijdragen op dit forum. Ik ben 5 jaar werkzaam bij Tele2 en woon in het prachtige Groningen. Wil je meer weten? Lees verder.......

- Die heb ik zo gekregen :)

- Poes.

- Overal! Ik wil graag zoveel mogelijk plekken bezoeken en veel van de wereld zien.

- 7

- Geen voorkeur, ik hou van eten maar vooral de Spaanse keuken omdat mijn moeder spaans is en dus heel lekker spaans kan koken :)

- Ik doe veel aan sport, voornamelijk kickboksen en verder socialisen en lekker eten en drinken met vrienden
Reputatie 2
Badge
Welkom! Dat belooft een gezellige boel te worden. 🙂
Hoe ben je aan je gebruikersnaam gekomen?..Mijn voornaam en geboortejaar..
Welke Tele2 diensten gebruik je?.. Televisie, internet en mobiel
Wat is je favoriete dier?..Onze kitten van 16 weken, Bengeltje en ze doet der naam eer aan.
Waar ga je het liefste op vakantie?.. Als me kids uit huis zijn, Schotland
Welk getal brengt je geluk? 5, ik heb 5 kids
Wat is je meest rare droom?.. Dat ik heel hard aan het rennen ben en maar niet vooruit kom
Wat is je favoriete film aller tijden? James Dean.. Rebel without a cause
Waar ga je het liefste uit eten?.. Overal waar gekookt wordt voor me..:P
Wat doe je graag in je vrije tijd?.. stroomzeilen, met de kids iets doen, forum opzetten
Waar kunnen we je vinden op Social Media?  Hyves, FB en hier
ik ben kelly en ik ben hier sinds  eergisteren actief

Hoe ben je aan je gebruikersnaam gekomen? omdat ik een rode gloed in mijn haar heb en mensen in mijn omgeving zeggen vaak dat ik een engel ben

Welke Tele2 diensten gebruik je?  internet, digitale tv, vaste telefoon

Wat is je favoriete dier? een kat

Waar ga je het liefste op vakantie? griekland

Welk getal brengt je geluk?4

Wat is je meest rare droom? nooit over nagedacht

Wat is je favoriete film aller tijden? kijk niet zo vaak tv

Waar ga je het liefste uit eten? in een restaurant 😉 bij de griek

Wat doe je graag in je vrije tijd? met mijn dochter bezig zijn en anders ben ik sporten

Waar kunnen we je vinden op Social Media? waar bijna iedereen op zit :)
.