Waarom gooit het forum de opmaak zo door de war?

• 18 juni 2015
  • 29 reacties
  • 2181 x bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Is er een probleempje met het forum?
Hij gooit constant de opmaak door de war, alle icoontjes weg,
een balk die niet (en soms wel) meebeweegt....

En soms is het even bij een post of categorie goed, om daarna
weer zo er uit te zien. Als ik verder naar beneden scroll dan is daar
gewoon het forum te lezen, dat kun je net kunt zien bij mijn screenshot.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7
Dat gebeurde bij mij vanochtend ook een paar keer. Insided zal wel weer eens wat "verbeteringen" hebben doorgevoerd....
Reputatie 6
Badge +5
Ah, het lag niet aan mij...Het lijkt nu trouwens wel weer goed te gaan. :)

Zou er ook nog iets verbeterd zijn? :8
Reputatie 7
Badge +5
Beschouw dit maar als een repeterende vraag ;)
Neveneffect is dat straks de html pagina's op de website vastlopen, trek plan B maar vast uit de kast.
Cookies/Cache verwijderen, andere browser proberen.
Is er een probleempje met het forum?.
Zou er ook nog iets verbeterd zijn?
Gisteren plaatste ik een antwoord in een bericht en bleek er ook een nieuw topic gestart met dezelfde tekst. Dat leek me wat overbodig en ik verwijderde de tekst in het nieuwe topic met de opmerking "n.v.t." toch had dit topic in twee minuten al honderden views :?
Na plaatsen van de wijziging bleek het nieuwe topic ongewijzigd en in het antwoord van het originele topic was n.v.t. terecht gekomen. 😠 Toen heb ik de n.v.t. maar weer vervangen door de gewenste tekst, en het nieuw verschenen topic laten staan.
Nieuw: https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/internet-werkt-niet-44274
Ik zie nu dat Jefta een aantal topics over de storing heeft sasmengevoegd, daat staat nu dat bericht in: https://forum.tele2.nl/abonnementen-180/mobiel-internet-44275/index3.html#post268508
Reputatie 7
Badge +5
Tele2 moderators moeten van sommige knoppen afblijven, als je geen forum kan modereren (is iets anders dan vragen modereren).
Jefta moet zijn mededeling daar als topicstart neerzetten en daar aanvullende informatie in stoppen.
Niet ergens halverwege een samenvoeging "aankondigen" en een paar posten later de verdere informatie.

Dit is geen aanval or whatever op Jefta persoonlijk, voor er een andere moderator daar weer bepaalde gedachtes bij heeft.
Het heet feedback = opbouwende kritiek, daar kun je wat mee doen of je kop in het zand blijven steken.
Hé, het probleem met de topic-delen-knop bovenaan is nu niet meer aanwezig, al ziet de knop er wel wat vreemd uit.
Reputatie 6
Badge +5
:? Hee Ja, die knop ziet er inderdaad apart uit. Maar het komt nu in
ieder geval niet meer over de tijd van het eerste bericht heen te staan. :)

Maarre....
Topic Delen
En daaronder Tweet, Like en 1... :?
Die lichten alledrie onafhankelijk van elkaar
op als je er met de muis overheen gaat.
Ben benieuwd wat dat '1' dan moet doen.
Ik druk er effe niet op, straks doet ie niks meer. :D

Toch loopt het niet helemaal goed, want jullie
reacties na mijn laatste reactie liet ie niet
als 'nieuw' zien.....Ach da's weer 'des' InSided.
Ze lossen iets op, en meteen weer een ander probleem?
Moet ik zeker weer cookies e.d. weggooien? :8
Had ik een paar uur geleden ook al gedaan.
Volgens mij worden nieuwe berichten niet meer als nieuw gemerkt🆒:@🆒
Fout eruit, twee nieuwe fouten erin.... zoals altijd.....
Reputatie 6
Badge +5
Tja, als nou de oude fout er nog uit zou zijn,
maar dat staat weer gewoon over de tijd van het eerste bericht. :8

En inderdaad, nieuwe berichten worden niet als nieuw weergegeven....
Nee Jeroen,

Het is wel gewijzigd: als je met de muis over "Topic delen" gaat komt het boven de datum, maar als je zonder over de knop te gaan boven de datum komt, zie je de tijd.
Reputatie 6
Badge +5
O jaaa verrek, het komt niet meer boven de tijd te staan
als je dat alleen wilt zien. Da's toch wel verbeterd. :D

Ik werd even op het verkeerde been gezet
omdat die knop er nu wel weer als eerst uitziet. 🙂
De melding over nieuwe berichten doet het weer "NEW"
Reputatie 7
Badge +5
Geweldig
Nu nog de berichten laten staan..........................ongelooflijk hoe vaak een 504
Hele topics die " gewoon" verdwijnen voor een half uur en ga zo maar door.
De pagina kan zijn verwijderd, kijk of U de juiste link hebt ingevuld ???? Nee, ik klik ergens op....
Triest gewoon dat gepruts.

Topic van jullie scheldende Hagenees bijv: is al ruim 45 minuten ergens ??????????????
Badge +4
Hoi Bombarie,

Ervaar je die error nog vaak? Het kan best zijn hoor dat dit komt doordat er gesleuteld wordt aan het format hoor.
Zou je zodra je de melding krijgt hier een screenshot van willen maken. Des te meer informatie we kunnen aanleveren des te sterker is ons argument.
Het zou namelijk gewoon goed moeten werken!

Groetjes
Hier is de melding bij aanklikken van door stapperrr, geplaatst bericht :
Goldmembers proficiat.
Badge +4
Misschien komt dat wel door de ban hoor.
Is heel goed mogelijk, maar dat weet je niet altijd..
Is het geen idee om berichten die zijn verwijderd om welke reden dan ook, maar die wel gevonden worden door zoekacties of andere ingangen om te leiden naar een standaardpagina met de tekst: "Dit bericht is verwijderd".
Dat geeft altijd meer info dan een 500 error Niet gevonden. Dit laatste zou ook een storing o.i.d. kunnen zijn.
Badge +5
Hi WhTurner,

Ik snap de verwarring, maar ik weet op dit moment niet of dat onderscheid gemaakt kan worden. Ik heb het verzoek direct even doorgezet naar onze forummensen; zodra ik wat hoor laat ik het jullie even weten!

Groet,
Jefta
Reputatie 7
Badge +5
LOL, afdeling opleiding van het grote Insided ;)
Ik heb het verzoek direct even doorgezet naar onze forummensen
Reputatie 5
Badge +3
Waar GEWERKT word vallen nu eenmaal spaanders, en ja,. zelfs de ervaren werknemers van Insided zullen elke dag weer bijleren, lijkt me vrij logisch,.
Volgens mijn bescheiden mening is die 500 error een algemene melding van verwijderde berichten door de moderators, zoals Maurice al aangaf.
Error500 houdt meestal verband met een foutief geplaatst script, in de breedste zin van het woord,.
Reputatie 7
Uiteraard, dat kan gebeuren.

Als je echter wat langer op het forum zit, dan had je kunnen zien dat Insided wel érg veel steken laat vallen en dat het met die "ervaring" wel los zal lopen, gezien de prestaties tot zover....
Waar GEWERKT word vallen nu eenmaal spaanders, en ja,. zelfs de ervaren werknemers van Insided zullen elke dag weer bijleren, lijkt me vrij logisch
Reputatie 5
Badge +3
Als? Insided ook de regie heeft in de verbruikers app, (waar wel erg veel klachten over langs komen) dan zijn de steken niet meer te tellen 😞
Reputatie 7
Dat vermoeden heb ik wel, maar Tele2 zegt van niet! :)

Het lijkt in ieder geval een partij die niet bekend mag worden gemaakt, hetgeen gezien de "prestaties" tot zo ver ook wel te begrijpen is..
Reputatie 7
Badge +5
ik hoor allemaal nieuwe dingen hier, leerzaam forum.