beantwoord

Waarom eerder reactie op FB dan op Forum terwijl ik mijn vraag hier een dag eerder plaatste?

• 2 december 2016
  • 9 reacties
  • 344 x bekeken

Waarom eerder krijg ik eerder een reactie op FaceBook van Tele2 dan op dit Tele2 Forum terwijl ik mijn vraag hier een dag eerder plaatste?
Onderhouden dezelfde mensen zowel het forum als FaceBook?

De vraag was op het forum ook al tientallen keren gelezen maar dat wil niet zeggen dat de vraag ook door moderators gelezen was. Hoewel ik wel zou verwachten dat minstens één moderator binnen 24 uur in elk geval het topic gelezen zou hebben. Ik had het aardig gevonden als men dat dan ook had laten weten. Op later geplaatste topics was in elk geval wel door moderators gereageerd.

Overigens kan ik mijn bericht op FaceBook niet meer terugvinden.

Zie ook mijn vorige topic (afgesloten omdat het dus inmiddels via FaceBook opgepakt was).
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/iemand-tele2-daadwerkelijk-helpen-na-ruim-16-weken-via-telefonische-klantenservice-61281
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 2 december 2016, 16:13

Het forum wordt niet door dezelfde personen beantwoord als Facebook/Twitter. Op social media is het gebruikelijk dat er sneller gereageerd wordt dan op het forum. Maar ook op het forum reageren we vaak al binnen 24-48 uur.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Meestal duurt het hier wel langer dan 24 uur voordat een Moderator je topic oppakt/reageert.
De topic's worden ook afgehandeld op volgorde van posten, de eerdere post's worden eerder beantwoord/op gereageerd.
Maar goed, je vraag is blijkbaar al afgehandeld via Facebook.
Kun je je vraag niet terug vinden, vraag er dan naar op Facebook.
Meestal duurt het hier wel langer dan 24 uur voordat een Moderator je topic oppakt/reageert.
De topic's worden ook afgehandeld op volgorde van posten, de eerdere post's worden eerder beantwoord/op gereageerd.
Maar goed, je vraag is blijkbaar al afgehandeld via Facebook.
Kun je je vraag niet terug vinden, vraag er dan naar op Facebook.

Dankjewel voor je reactie Cypher maar je hebt niet goed gelezen. Later geplaatste vragen werden eerder namelijk beantwoord.

Dat ik op FB mijn post niet kan terugvinden, was een opmerking. Waar ik die post kan terugvinden, heb ik al op FB gevraagd.
Reputatie 7
Badge +5
En waar staat dan dat op dit Forum dat latere reacties eerder gelezen werden, ik kan het niet uit je tekst halen hoor.
Dit Forum en Facebook zijn gescheiden mediums, dat er op Facebook dan eerder gereageerd wordt staat los van dit Forum.
Je vraag was ook waarom er niet binnen 24 uur gereageerd werd op dit Forum.

En geen dank.
Mijn vraag was inderdaad waarom op FB eerder gereageerd werd dan op het forum terwijl mijn bericht een dag eerder al op het forum stond.

Of later geplaatste topics eerder door moderators gelezen werden, weet ik niet omdat niet zichtbaar is wie een topic gelezen heeft. Wel stond in mijn eerste bericht ter informatie te lezen:
"Op later geplaatste topics was in elk geval wel door moderators gereageerd."

Voorbeelden ? :?
Reputatie 4
Badge +3
Het forum wordt niet door dezelfde personen beantwoord als Facebook/Twitter. Op social media is het gebruikelijk dat er sneller gereageerd wordt dan op het forum. Maar ook op het forum reageren we vaak al binnen 24-48 uur.

Voorbeelden ? :?

In elk geval dit topic:
Topic geopend 28-11-16 om 20:42 beantwoord 30-11-16 om 09:11
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/aanpassen-bundel-61291

Sorry maar ik heb echt al meer dan genoeg tijd aan Tele2 besteed (zie mijn eerste topic waar in de start naar verwezen wordt) en de topics zijn niet te sorteren op volgorde van plaatsing (althans ik kan die mogelijkheid niet vinden) en ik ga niet alle topic openen, op de datum klikken en scrollen om te zoeken of en wanneer er een eerste reactie van een moderator was.

Het is hard werken voor mij als klant om te proberen de juiste mensen te bereiken om daadwerkelijk geholpen te worden. Ik ben er al ruim vier maanden mee bezig en het kost me veel tijd (en geld) maar ik ben tot op heden helaas nog niet verder gekomen dan toezeggingen die niet nagekomen worden. Aantonen dat later geopende topics eerder door een moderator beantwoord zijn, gaat me niet verder helpen en is best wel frustrerend.

Hopelijk krijg ik nog wel een antwoord op de vragen die ik in de start van dit topic stelde van een moderator want ik ben wel benieuwd hoe dat dan achter de schermen werkt. Als ik weet hoe dingen werken dan kweekt dat in elk geval een beetje begrip en scheelt dat hopelijk een klein beetje in mijn frustraties.

Ik was nog op WhTurner aan het reageren en intussen heb jij jouw reactie geplaatst dus dat heeft elkaar gekruist. Dankjewel voor de toelichting.
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan! Ik ga dit topic nu sluiten.

Groetjes Tom