Sticky

Voorsteltopic: wie ben jij?

• 29 november 2016
  • 85 reacties
  • 32665 x bekeken

Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Lol bij mijn werkgever wordt je gewoon held en superheld genoemd bij 5 en 10 jaar in dienst.... Ach die hippe bedrijven ?
Reputatie 1
Badge
Hallo iedereen,

Ook ik zal mij als nieuwe moderator nog even voorstellen. Mijn naam is Michiel en ik ben onlangs 36 geworden. Ik werk ondertussen al
6 jaar voor Tele2.

Het leukste wat ik afgelopen maand heb gedaan is een city trip naar Kopenhagen. Een mooie stad die zeker is aan te raden.

Mijn vrije tijd spendeer ik aan lezen, voetballen (in de zaal), gamen, flims/series kijken of met vrienden naar de kroeg

De muziek die ik luister is zo divers dat het niet onder een genre is te vatten.

Garfield is mijn favoriete fictieve figuur

Tot ziens op het forum!

Groetjes Michiel
Reputatie 5
Badge
Het nieuwe team is compleet, welkom collega's 😃
Reputatie 6
Badge
Ik ben erg blij met deze nieuwe moderators, en wat helemaal leuk is, ze zijn ook nog eens superaardig!
Reputatie 1
Hallo! Ik ben Mees en ik ben sinds 2 april 2019 klant bij Tele2 en ik heb een sim-only abonnement met obeperkt bellen, sms'en en data.

Mijn voornamelijkste interesse is technologie, ik verdiep me er erg in. Ik ben lid geworden van het forum om mijn eigen bijdragen te leveren en vragen te beantwoorden van anderen.
Reputatie 6
Badge
@meesjansen

Hoi MNeees,
Welkom op het het forum van Tele2,

Mooi dat je al zo actief bent!!

Veel plezier,

Arjan
Hoi,

Bedankt voor dit bericht! Het was echt inzichtelijk voor mij!
Reputatie 1
Hoi,

Bedankt voor dit bericht! Het was echt inzichtelijk voor mij!

Dit is het voorstel topic waar mensen zich voor kunnen stellen.
hoihoi,
Mijn naam is Bram.
Ik ben 15 jaar (word in juni 16) en woon in Doetinchem.
Ik zit nu in mijn laatste jaar van vmbo-TL en doe over een aantal weken examen. Daarna wil ik op het graafschap college onderwijsassistent gaan doen en uiteindelijk de PABO.
In mijn vrije tijd vind ik het super om piano te spelen. Ik heb elke week pianoles. ?
Het leukste wat ik deze maand ook heb gedaan is dat ik mijn C-examen voor de piano heb behaald. (Je hebt A, B, C en D-examen). ?
Naast piano spelen doe ik ook aan judo. Ik heb 2 keer per week judo les en help zelf ook met lesgeven.
Ik heb de bruine band. (Dat is een band onder zwart)?
Oja en ik ben ook echt een enorme Harry Potter fan! ⚡️?
Ik hoop dat ik jullie zo genoeg geïnformeerd heb over mezelf. En zo niet, stel me gerust een vraag hè ?
Hallo,
Ik wil me graag voorstellen hier op het Tele2 forum, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Mijn naam is Peter en woon in Rotterdam samen met de twee lekkerste mooiste en liefste katten die er zijn.
Mijn hobby,s zijn het bouwen van computers, fotografie en muziek.
Sinds kort ben ik na een bezoek aan de Tele2 winkel Lijnbaan toegetreden tot de 😀 Tele2 familie.

Reageer