Sticky

Voorsteltopic: wie ben jij?

Toon eerste bericht

58 Reacties

Nick1 schreef:

Jasper van Tele2 schreef:

Nick1 schreef:

Gamen is wel altijd een grote passie gebleven. Voornamelijk dan games zoals League Of Legends, de Dark Souls series, en een behoorlijke lijst games in Steam.

Die steam sales of humble bundles zorgen er ook niet voor dat de lijst klein blijft. Tenminste niet bij mijn steam lijst. Tevens heb ik vroeger ook LoL gespeeld. Mainde support maar vond 45 min voor 1 game wel wat lang en zoveel zeikerds die op elkaar zitten te miepen. Maar zelf doen ze natuurlijk niets fout :D

Ik weet precies wanneer je gestopt bent. Dat is rond season 4 gebeurd met de Tank meta. Eind 2014 gok ik dus zomaar.
Ik zou zeggen probeer het nog weer eens, we zitten nu in season 8, en de game is een heel stuk sneller (20-25 min per game)

Speel zelf ook voornamelijk support. maar meer voor de leuk dan om beter te worden, Speel rond gold 5 silver 1 dus ik vind het wel prima.
Zeikerds hebben we nou eenmaal in elke online game. Maar ik Riot is erg bezig met de zeikerds de mond te snoeren. "Toxic" is er niet echt meer, het blijft nu bij een beetje plagen.

Edit,

Het spel is wel behoorlijk veranderd vergeleken met 2014. Het is nog steeds league maar in een heel ander jasje.

Dolfijn34 schreef:

Nick1 schreef:

Hallo!

Ik ben nu een paar dagen (vrij) actief hier, dus ik dacht stel me even voor, is wel zo netjes natuurlijk.

Ik ben dus Nick. Op het moment veel vrije tijd op handen door omstandigheden in het verleden, wil niet te diep erop ingaan maar trefwoorden zoals Depressief en Burn-out kwamen om het hoekje kijken.

Op dit moment dus ook erg bezig met het herstel hiervan.
Ik heb op 19-7 hier een abonnement aangevraagd, ging iets niet helemaal goed dus op het forum beland.
Ondertussen is dit geregeld en komt vrijdag 27-7 de bezorger langs.

Ik ben altijd al van de Hardware/pc's/telefonie geweest. als late puber actief geweest op het XDA forum om een beetje met custom roms te spelen en te leren hoe dat werkt. Begonnen met de HTC Hero en doorgestroomd naar de HTC Sensation. Met de PC kan ik ook vrij goed opweg. voornamelijk met (Iets oudere) hardware.

Al mijn hobbies zijn de afgelopen jaren verwaarloosd, door te veel en te hard te werken dus een Burnout opgelopen en in een depressie geraakt. Ondertussen zijn we weer aan het opkrabbelen om weer mee te gaan doen in de maatschappij, vandaar dus dat ik hier zo actief ben op het moment.

Ik begrijp hoe veel dingen werken tot een punt dat ik het eigenlijk net niet helemaal begrijp. Technologie is met sprongen vooruit gegaan de afgelopen 10 jaar. Daarom dacht ik hier op het forum te blijven, wat te leren, en hopelijk een advies geven op momenten dat ik er raad mee weet.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien wel solliciteren na een x maanden actief te zijn hier bij Tele2.

In iedergeval, Als ik iets post wat niet helemaal klopt, kritiek is helemaal niet erg 😃

Groetjes,
Nick

😂
Dolfijn34 schreef:

Nick1 schreef:

Hallo!

Ik ben nu een paar dagen (vrij) actief hier, dus ik dacht stel me even voor, is wel zo netjes natuurlijk.

Ik ben dus Nick. Op het moment veel vrije tijd op handen door omstandigheden in het verleden, wil niet te diep erop ingaan maar trefwoorden zoals Depressief en Burn-out kwamen om het hoekje kijken.

Op dit moment dus ook erg bezig met het herstel hiervan.
Ik heb op 19-7 hier een abonnement aangevraagd, ging iets niet helemaal goed dus op het forum beland.
Ondertussen is dit geregeld en komt vrijdag 27-7 de bezorger langs.

Ik ben altijd al van de Hardware/pc's/telefonie geweest. als late puber actief geweest op het XDA forum om een beetje met custom roms te spelen en te leren hoe dat werkt. Begonnen met de HTC Hero en doorgestroomd naar de HTC Sensation. Met de PC kan ik ook vrij goed opweg. voornamelijk met (Iets oudere) hardware.

Al mijn hobbies zijn de afgelopen jaren verwaarloosd, door te veel en te hard te werken dus een Burnout opgelopen en in een depressie geraakt. Ondertussen zijn we weer aan het opkrabbelen om weer mee te gaan doen in de maatschappij, vandaar dus dat ik hier zo actief ben op het moment.

Ik begrijp hoe veel dingen werken tot een punt dat ik het eigenlijk net niet helemaal begrijp. Technologie is met sprongen vooruit gegaan de afgelopen 10 jaar. Daarom dacht ik hier op het forum te blijven, wat te leren, en hopelijk een advies geven op momenten dat ik er raad mee weet.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien wel solliciteren na een x maanden actief te zijn hier bij Tele2.

In iedergeval, Als ik iets post wat niet helemaal klopt, kritiek is helemaal niet erg 😃

Groetjes,
Nick

Hoi Nick,

Wat vervelend voor je maar begrijp wat je bedoelt.

Ben zelf helaas ook erg depressief/angstig geweest doordat mijn exman en ik 2 zoons hebben gekregen die allebei 'n zeldzame stofwisselingsziekte bleken te hebben.
Dat was 'n flinke klap waardoor ikzelf uiteindelijk ook ben ingestort, alleen kreeg ik weinig steun van mijn inmiddels exman, en ook de ziekte van onze kinderen kon hij erg moeilijk accepteren/mee om gaan.

Daarbij kan ik soms zo enthousiast zijn/worden over iets dat ik mezelf wel eens voorbij loop met alle gevolgen van dien.

Gelukkig gaat 't inmiddels een stuk beter met me, want werk weer als postbezorger bij PostNl en kan weer genieten van de leuke dingen in het leven.

Groetjes,

Nathalie
Reputatie 4
Badge +3
Welkom Peter. We hopen dat je een goede ervaring zal hebben. Indien er problemen zijn helpen we je uiteraard graag 🙂
Hoi allemaal,

Binnenkort stap ik ook over naar Tele2.

Van welke muziek hou je?
Ik hou van veel verschillende muziek, maar mijn top 3 artiesten zijn:
- Childish Gambino
- Justin Timberlake
- Years & Years

Zo zie je wel dat mijn muzieksmaak heel breed is, hahaha.
Reputatie 6
Badge
lauradonkers schreef:

Hoi allemaal,

Binnenkort stap ik ook over naar Tele2.

Van welke muziek hou je?
Ik hou van veel verschillende muziek, maar mijn top 3 artiesten zijn:
- Childish Gambino
- Justin Timberlake
- Years & Years

Zo zie je wel dat mijn muzieksmaak heel breed is, hahaha.

Welkom!
Welk abonnement en toestel heb je gekozen?
pipodeclown schreef:

Welkom!
Welk abonnement en toestel heb je gekozen?

Mijn abonnement loopt eind februari pas af van Vodafone. Dan wil ik denk ik gaan voor de nieuwe iPhone Xr of de iPhone 8.
Met 5-10 GB data en 100 belmin./sms.
Reputatie 6
Badge
iPhone 8 heb ik ook, bevalt prima. Je kunt vanaf eind oktober verlengen, dus dan is de Xr inderdaad ook een mooie optie. Ben benieuwd of providers esim gaan ondersteunen (binnen afzienbare tijd).
Reputatie 4
Badge +3
Als eerst welkom bij Tele2 🙂

lauradonkers schreef:

- Childish Gambino

Heb je ook een favoriete album / liedje? Ik ben fan van zijn 'because the internet 'album.

Reageer